Pages

Saturday, June 9, 2012

Tempahan Rainbow Al-Quran









It's available with 3 sizes:
Small (Without Translation): RM 80 (Including Postage)
Medium (Without Translation): RM 100 (Including Postage)

Believe me you won't regret buying this beautiful holy Quran.
You would have a collection of expensive clothes, shoes,
why don't our holy Quran? :)

PM UMMAH SENTRAL TO ORDER :)

#PRE ORDER


p/s : Tempahan sesi pertama akan ditutup pada pukul 12tgh malam besok (10 Jun 2012). Tempahan sesi kedua akan dibuka pada satu tarikh yang akan diberitahu kelak.

Untuk maklumat lanjut dan tempahan pelbagai lagi produk hebat, sila layari :






SZ : Dah beli, jangan tak baca pulak. Buat hantaran pun comey. :D

10 360 juta komen:

Kakzakie said...

Lama dulu dah banyak di Indonesia. Kakak nak beli on9 takut sebab dah dapat nasihat dari ustaz tempat kakak kalau nak beli al-quran kena lihat bhgn belakang sama ada telah disemak belum. Tertinggal satu sabdu/baris/huruf bimbang juga kan...

Harap yang ini telah disemak oleh mereka yg bertauliah sebelum dijual.

Iffah Afeefah said...

lawanye

best kalo dpt hadiahkan utk org

Yousof said...

Cantik! Terima kasih infonya.. Nak cuba bagi kawan aku link ni sebab dia kata susah nak cari..

blog-tips-kurus said...

.. memberi perhatian terhadap komen kakzakie.. :-)

SYUHADA said...

Lawa.. best ni kalo dapat hadiah dari org..hehehe

Siti Safiyyah said...

kalo yg ada translation tu, takde eh? warna-warni camni, insya-Allah yg tak rajin nak buka al-Quran pun jadi rajin nak buka. ;)

Azza Azman said...

cantik.....

bai baizura said...

hewhew. cntik lah quran ni. kalau dpt ni seronok nak bace.

[wani_mn] said...

cun!! pulak tu colourful. buat hantaran kahwin cantik jugak ni XD

Sunah Sakura said...

takde tafsir ye...urmm..kalo de tafsir, ok jugak...