Pages

Friday, June 8, 2012

Join Euro 2012 Fantasy League - Ada Hadiah Menanti Anda!

Memandangkan kejohanan bola sepak kedua terbesar iaitu Euro 2012 bakal melakukan sepak mula kurang beberapa jam dari sekarang, eloklah kiranya aku mengambil kesempatan menjemput kalian semua yang gila bola untuk join fantasy football anjuran Blog SZ.com bagi menghangatkan lagi demam Euro kali ini. Ada hadiah!

Sebelum bercerita pasal hadiah, lebih afdhal kita cerita cara nak join game ni dulu.

1. Mula-mula, kena register dan log-in di http://en.euro2012fantasy.uefa.com

2. Lepas tu, boleh la pilih players yang anda rasa mampu mendapat banyak point untuk pasukan anda. Pandai-pandailah predict sendiri.

3. Contohnya seperti di bawah. Hebat tak team aku? Kah.Kah.Kah.


4. Sebenarnya, mustahil untuk dapatkan team macam di atas. Sebab dia cuma bagi 100.0 untuk beli player. Dan boleh pilih 2 player sahaja dari satu team. So, pandai-pandailah bajet.

5. Nak dapat bajet lebih, kenalah mintak kat Pak Arab Man City tu. Reserve pun boleh beli harga juta-juta.

6. Hadiah berupa sebuah hamper dan jam tangan Roscani beserta pakej percutian 3 hari 2 malam ke Eropah.

7. Ok, aku tau hangpa pun tahu aku tipu. Manalah mampu nak bagi hadiah macam tu. Kalau menang Akademi Al-Quran, berbaloi la jugak kalau aku nak sponsor hadiah macam tu. Heheh..

8. Tapi jangan risau, hadiah tetap ada. Barang siapa yang berjaya muncul juara, akan mendapat sehelai jersey pasukan yang muncul juara. Contohnya, jika Jerman muncul juara, anda akan mendapat jersey Jerman.

9. Berita baik, pemenang juga diberi kebebasan untuk memilih jersey team kegemaran mereka jika pasukan yang menjadi juara Euro 2012 kali ini adalah team yang dibencinya. Walaubagaimanapun, semua itu tertakluk kepada budi bicara pihak penganjur.

10. Ada 2 league yang aku buat. Berikut adalah kod untuk join.

  • Head-to-head leagues :  234957-90042
  • Classic leagues :  234957-90038
p/s : Tak boleh nak copy? Salin la sendiri. Anggap jela tu sebagai Yuran penyertaan. Haha..

11. Jadi, tunggu apa lagi? Jangan risau. Tiada yuran penyertaan mahupun cas tersembunyi. Game ini juga tiada unsur perjudian dan riba. Hadiah juga disponsor dari sumber yang halal.

12. Tarikh tutup penyertaan : 3 jam sebelum kick-off Poland vs Greece malam ni.



SZ : World Cup 2010 aku sokong Spain. Spain menang! Euro kali ni aku rasa nak sokong Jerman pulak. Walaupun sebenarnya aku masih sayangkan Spain dan ada sedikit rasa cinta pada Belanda. Aku setia pada Man United. Tapi, part nak pilih pasukan negara ni yang lalang sikit. Haha..

6 360 juta komen:

Iffah Afeefah said...

msti ramai laki hilang dr dunia blog kikiki

hana said...

heheh..
x maen la game cmni..
hihi

Aretikz said...

Or8.. Beres.. Italy selamanya.. haha..

Kakzakie said...

Hmmm... confirm kakak tak boleh join sebab tengok bola pun sekadar kalau ke bilik air nampak abang menonton. Kalau tak jgn haraplah kakak menunggu tengah malam tu dik...

hikari said...

geng la kita sokong germany.. Update match diorg ae sz! Xdpt nk tgk.. Huhu

Sunah Sakura said...

sapa join ni SZ??? ni betol ke main2... =.=