Pages

Saturday, April 28, 2012

Koleksi Gambar & Video Bersih 3.0 [Update]


Sempena 'perayaan' Bersih 3.0 Duduk Bantah yang 'dirayakan' di Kuala Lumpur pada hari ini, pihak syarikat kami dengan berbesar ingin menaja blog ini bagi memaparkan koleksi gambar dan video terkini untuk tatapan rakyat Malaysia sekalian yang ingin mengikuti perkembangan fenomena Bersih 3.0 yang sedang hangat berlansung sekarang. Kami juga akan paparkan perkembangan Himpunan Hijau 3.0 yang turut berlansung serentak. Gambar dan video akan di'update' dari semasa ke semasa. Sejak awal pagi hingga ke petang apabila perhimpunan berakhir. Sentiasa akan ada pertambahan. InsyaAllah.. Stay tuned...

Dikhabarkan lebih 50K? Seriously?

p/s : Mahukan paparan yang lebih selesa, sila klik pada imej.








































credit gambar : merata-rata sumber




*More video's.... Click Bersih 3.0 YouTube Official

*Lagi 1001 Gambar, Click Picasa - Bersih3RallyEvent

*Live Streaming Video, CLICK HERE!

*Update : Gambar dan Video Eksklusif Ketika Huru-Hara Tercetus


SZ : Enjoy ur BERSIH.. Err.. Aku perasan ada sorang awek cun kat dalam gambar di atas. Berkenan plak. Hehe.. Aku harap tak ada yang butthurt dengan aku disebabkan kita berbeza pendapat. Chill la beb... We r still friend right? =)

5 360 juta komen:

nurdani said...

nice entry. er..tudung putih tu ke?haha

Anonymous said...

Org luar berdemo,org Malaysia pun berdemo,tp apa yg dapat.Kalau boleh yg pulang berdemo mesti dpt cedera baru hebat contohnya hilang kakilah,putus tangan,mata bengkak dan biru, patah gigi baru boleh kata polis ganas tp kalau sekadar hendak melaung bersih tunggu perhimpunan memang tak berbaloi.Kalau cedera parah baru org ambil perhatian kalau tak macam perbarisan Hari Kebangsaan Aja.undi itu rahsia,baik guna dakwat kekalkah atau tak,cuma kita saja yang tahu,baru bijak.Kesian tengok yg sudah berumur pun berdemo.Lebih baik buat amal ibadat,dpt pahala.Yb tak ambil perhatian pun.cuma shok kita syok sendiri............

Anonymous said...

Org luar berdemo,org Malaysia pun berdemo,tp apa yg dapat.Kalau boleh yg pulang berdemo mesti dpt cedera baru hebat contohnya hilang kakilah,putus tangan,mata bengkak dan biru, patah gigi baru boleh kata polis ganas tp kalau sekadar hendak melaung bersih tunggu perhimpunan memang tak berbaloi.Kalau cedera parah baru org ambil perhatian kalau tak macam perbarisan Hari Kebangsaan Aja.undi itu rahsia,baik guna dakwat kekalkah atau tak,cuma kita saja yang tahu,baru bijak.Kesian tengok yg sudah berumur pun berdemo.Lebih baik buat amal ibadat,dpt pahala.Yb tak ambil perhatian pun.cuma shok kita syok sendiri............

Anonymous said...

aku cuma insan kerdil yang tak nak nnt ditanya ALLAH apa pengorbanan aku untuk negara..jadi diharap dengan sekecil pengorbanan teargas tue dapat membawakan perubahan pada pemerintahan negara. wallahua'lam..

Solihin Zubir said...

@nurdani : pandai... haha..