Pages

Saturday, November 5, 2011

Salam Aidiladha 1432H / 2011M

Salam A'laik... Memandangkan semua sibuk nak beraya, beta malas nak taip panjang-panjang. Blog ni pun nak cuti raya katanya.

Tanpa melengahkan masa, beta ingin mengucapkan selamat menunaikan ibadah korban dan bersedekah. Hati-hati di jalan raya dan hati-hati ketika berkorban. Dikhuatiri anda ditanduk mahupun diterajang haiwan yang bakal disembelih. Jangan anda pula yang terkorban.

Selamat makan daging banyak-banyak. Sapa vegetarian, memang rugi ya amat! Serius..



*Fadhilat Aidiladha dan Ibadah Korban.. KLIK SINI!

SZ : Dengan rendah dirinya, beta ingin menjemput semua rakyat jelata datang ke istana beta pada hari Raya Kedua nanti. Salah silap harap dimaafi.Wassalam...

30 360 juta komen:

YOUsoF said...

Hamba pun mintak dimaafi segala salah dan silap..


Makan banyak², janga dilupa pada yang memerlukan.. ;)

Salam Aidiladha Lihin..

saya KILA said...

kambing tu comei . hehe ^^

Selamat menyambut Hari Raya Aidil Adha :)

cik pha said...

selamat hari raya korban jugak =)

sergeant keroro said...

selamat hari raya korban :)

rainyscream said...

selamat hari raya aidiladha SZ ^-^

reza al-razi said...

Salam Aidiladha.. Lembu2 skrg smua tgh gelisah.. ;-)

Rtp Farra Arisha said...

anyway, i'm here gonna wish a very happy eid ul adha to you too :) have a very nice one tomorrow :'D

azwa amani said...

raya kedua amani ke oversea lah SZ... xleh nak p..huhuhu

cantekk said...

salam Aidiladha jugak =)
sedap nye rendang daging,,,,,

*tgh kje.. huhu

Hanim Mahali said...

Salam Aidiladha... Istana kat mana ? nak datang... >.<

eddy syrol said...

salam aidil adha incik Soleh.. (~_~)
semoga hidup kita penuh barokah

Mohamadazhan.com said...

salam idul adha =)
moga dirahmati-NYA

aslann as said...

harap aku dapat pegang lembu esok. haha.

SYUHADA said...

Selamat Hari Raya AIdiladha En. SZ..^^

NURUL NADIAH MAMAT said...

Salam Aidil Adha buat SZ....

cintatulip said...

samat ari raya sz :D

Nyssa Nuar said...

Salam aidiladha yer tan sri.. :)

Nur Misnan said...

Aku jauh ler nak menyinggahnya ke rumah kamu.. kim slm ler kat kambing2 yg belum sembelih... kalau dah masak kau tolong makan untuk aku yer...

salam aidil adha...

faten suhaida said...

salam aid adha :)

Yatie Awang said...

mana boleh makan daging banyak2, masuk hospital nanti, nak2 yang dah ada penyakit tu...

Selamat Hari Raya Aidiladha

Hansyirah Takezur said...

salam eid SZ.
ye, samalah kita... maap kalo ada terkasar bahasa.

khairunnisa ♥ said...

salam aidil adha :)

blog-tips-kurus said...

alaaa.. dah return. petang raya ke-2 dah ni.. ;)

Salam Aidil Adha. kenduri besar yek??

pikah yang baik said...

Dengan rendah dirinya, beta ingin menjemput semua rakyat jelata datang ke istana beta pada hari Raya Kedua nanti

owh..terlepas suda..tadi lalu istana anak bukit..xtaw plakk ada makan2..haha

FaKArePa!n said...

tahun ni berkorban tak bang ??

Diary oF Mine said...

selamat hari raya aidiladha... :)

Dunia Realiti a.k.a Elih said...

Tak dpt dtg lah...jauh di seberang laut hoho! :D

Norashiqin Kamaruzaman said...

selamat hari raya aidiladha...

wahh...istana tuanku? layakkah patik? ;)

pengemis Cinta~ said...

Salam Aidiladha SZ...;)jangan makan daging banyak sangat na..

Munnafendy said...

eh..dah lepas bru baca entry ni.tlepas nk mintak duit raya! haha