Pages

Wednesday, October 5, 2011

Wordless Wednesday #11 : Ikut Akal atau Hati?


Koleksi Wordless Wednesday yang lepas.. KLIK SINI!

SZ : Ikut hati, MATI!

21 360 juta komen:

SyazwanSarawak said...

ikut hati, mati! bak kata seorang kawan -,-

kaizen said...

terbaik....

hana said...

ikut hati direct x yah tapis2...
bahaya2...
=D

Alin said...

huhu bolehlah tu...

Noraien said...

ikot hati lah sebab hati tak menipu .hahaha :)

aniki said...

ikut rasa,binasa...haha

azwa amani said...

iku hati, perlu didasari dengan iman.. sure jumpa jawapan..

FaKArePa!n said...

bnyk cabang dia tu..

zikeryhassan said...

ikutkan hati binasa diri

blog-tips-kurus said...

kalau ikut hati macam ikut highway-cepat je.. ;)

sergeant keroro said...

cool XD

Yatie Awang said...

ikut 2 2 lah, mula2 guna akal, fikir dengan matang dan guna hati untuk menerima apa saja keputusan akal

cik ciput said...

ikut rasa, binasa!

Anum said...

kena ikut akal..
ikut hati ermmmmm..

pena rozie said...

akal....

Mialia said...

haha, sng je kalau ikot kata hati.. hehe

patutla sy slalu guna kata hati.. lalala~

Akulah Pak Lan said...

yang ni nice

diana said...

tapi tengok gambar tu,jalan nak ke akal tu macam jalan nak bagi giler je..
ekekekek...

exora said...

akal dan hati perlu ada link jugak...
perlu persefahaman kan, kalau dh berfikir dengan akal baik2..tya la jgk hati...heheh

LadyBird said...

sbnrnye x fhm..

Terbang Bersamaku said...

ikut hati mati, ikut rasa binasa..mmg lah keputusan ikut rasa hati mudah, tp lebih baik menggunkan akal fikiran, supaya tak menyesal..