Pages

Thursday, October 13, 2011

Kucing Buat Silap Mata

Salam A'laik... Boring? Tekanan? Stress? Mai sini kita rileks bersantai sambil makan popcorn tengok kucing buat silap mata.

1. Pilih salah satu kad di bawah. Tak payah klik. Cuma ingat dan simpan dalam otak korang saja.




2. Dah pilih? Ok, sekarang tengok kucing kat bawah ni selama 3 saat.




3. Yeah! Kucing tu dah ambik kad yang korang pilih. Hahaha...



Blur? Seram tak? Atau bertambah stress? Haha.. Macam mana kucing tu boleh pilih kad korang eh? Kalau nak tau, scroll balik ke atas. Pasti anda akan jumpa jawapannya. Itupun kalau anda seorang yang PEKA. Heheh...

p/s : idea asal Mat Salleh. Tapi diorang guna gambar anjing. Jadi, aku tukar gambar yang halal. Heheh..

SZ : Tengah pening.. Bertambah pening tengok mata kucing tu..

42 360 juta komen:

SyafiQ aHaDin said...

ahahahahah!!

dah terkene!!!

Anum said...

comelnya kucing tue

Amoi MiyaSya said...

sebab dorg tukar kad tu pada sign yg lain2 :P

rara pinkmafia said...

alaaaaa kad yg kat atas tu sume takde kat bawahhh.hehehe

E n t o y C a i r o said...

siut la..cemana boleh terkene aku ni..hahaha...

nabilah_2908 said...

ha'ah la hilang..... :)

susnan kad yg berbeza..sbb tu kita perasan kad yg kita pilih tu hilang.... :)

Hishyamuddin said...

haha..dia tukar semua kad rupanyer.. bijak2

adanhayad said...

pandai kucing ni buat magik. rase nak cubit2 je.....

diana said...

kaler nye dah ditukar..
patut la hilang..heheh

keyna kina said...

tadaa act dia tukar semua kad kann kann . haha niceee

HafizaYunus said...

still tak paham? :O

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

lg pening kepala akak tgk mata kucing tu dok gerak 2..haha

exora said...

x peka la solihin...lg lama tgk kucing tu naik seram lak ngan mata dia..hahahah

azwa amani said...

dah tahu dah jawapannya.... huhu.. :)

cik ciput said...

cissss!terkena jugak..haha..

*sebenarnya semua kad di bawah tu dah x sama T_T

Woofer Storm said...

grrrrr terkena sekejap..

stuju ngan sis lm tu,pening ngan mata kucing yang tak berapa nak comel..hehee

cintatulip said...

tak paham.. hhahah

Muhammad Syahmi said...

da agak... sian tengok kucing tuh...

Siti Mashitah Saidin said...

try buat bnyk kali. tapi kad yg pilih tuh tetap jugak tak da. tapi tak boleh dettect.

Rtp Farra Arisha said...

a very smart cat ever. hahaha. LIKE this!

hidayahjamal said...

kaler kad berubah, cute cats rasa cam nk belai

SoutulMujahid said...

damn. sebenarnya yg kita pilih tu xde pon kat bawah. dah kena tipu dgn kucing tu. hahahahah

aniki said...

aku tak de ketereran silap mata camni.pening sebab tengok mata kucing pastu aku tak paham game ni..

LadyBird said...

xpaham :(

Nur said...

Awesome jugak bend anih. Nicce!

Cik Jannah said...

okey. makin stress. hahah

NURUL NAZIRA said...

tu kucing ke ape.. hahah :D

khairunnisa ♥ said...

ahaha >,< adess, terkena :)

APi said...

nasib baik aku pernah main kad..
heh..
trick ni dah tahu.. =]

Kumbang Jingga said...

tgk pic kucing tu terus lupa kad mana aku pilih td hehehe

~~zAnAfAhMi~~ said...

tambah fenin ada ler...

YOUsoF said...

Cheese! Mula² aku rasa sangat tertipu! Mungkin kucing tu terlalu comel kot.. ;D

ifwat syamim said...

bongek. mati2 aku percaya !

rozeeta rashid said...

kad tak sama! haha.

Puteri Iqa Izyan said...

haaaa... blur o_O

tapi mmg tadek. haha

Mohamadazhan.com said...

salam kembali ke sini,

sudah jadi magician blogger...haha.tahniah!

Wawa Zolkepli said...

siot. terkena aku! buat malu diri sendiri jer. HAHA

visitme@FaTiN cOrNeR said...

haha..gelak sensorang sbb terkena sndiri..haha..kad nie tipu..dia dh tukar semua..

FaKArePa!n said...

semua kad dh ditukar.. huhu

Terbang Bersamaku said...

mati2 ingat kucing tue buat magk..bila tgok blaik rupanya kad tue dah tukar..huhuhu..terkena sudah..LOL.. :P

puteraduyong said...

bijak betul yang cipta magik ni...memang silap mata la namanya...

Ain Zulaikha said...

sabar aje lah ... pandai gila diorang ni... gambar atas tak sama dengan gambar yang bawah ahahha teror..