Pages

Tuesday, October 25, 2011

Konsert Artis Gay di Genting Highlands

Ini adalah berita baik buat semua warga-warga gay di Malaysia. Seorang artis gay Hollywood akan mengadakan konsert sulungnya di Malaysia pada 22 November ini bertempat di pusat perjudian terbesar Asia Tenggara, Genting Highlands. Mamat gay tersebut adalah Elton John!

pasangan romantik, David Furnish dan Elton John..
Eurghhhhhh~~

Elton John telah ‘berkahwin' dengan pasangan 'homoseksual'nya, David Furnish pada Disember 2005 selepas kerajaan negara mereka membenarkan perkahwinan sejenis. Pada tahun 2010, mereka mendapat ‘anak’ hasil dari bayi yang dikandungkan oleh seorang ibu tumpang kepada bayi tersebut yang diberikan nama Zachary Jackson Levon Furnish-John. Menurut sebuah majalah, Elton John dan pasangannya itu rasa amat gembira dengan kehadiran ‘anak’ mereka itu.

Artis sampah macam tu pun nak jemput ke Malaysia? Di mana pemimpinnya beragama Islam, agama rasminya Islam dan majoriti rakyatnya beragama Islam. Itulah akibatnya jika Islam hanya pada nama dan i/c. Orang yang memberi kuliah agama ditangkap. Ceramah agama diserbu. Tapi, artis barat diagung-agungkan, dijemput dan diberi layanan baik? Tahniah!

Kepada pihak yang terlibat. Batalkan konsert Elton John itu atau bersedia menghadapi murka Allah dan makin hancurnya remaja Islam di Malaysia ni yang sememangnya sudah hancur!

sumber berita : mstar

SZ : Gua benci gay. Apa yang best dengan gay? Muntah!

35 360 juta komen:

Wanita Bertudung Hitam said...

ritu adam lambert..skang elton john,pasni gaga (err ke gaga dah dtg?) proud to be Malaysian~~

CikPuan Fara said...

tengok gambar pun dah jijik... Pihak yang teribat mmg kena buat sesuatu. sudah-sudahlah tu selama nih menjadi "buta".

faten suhaida said...

AllahuAkbar!!

HanNis SaNia said...

umat yang dilaknat ALLAH :( hurmmmm blom datang musibah selagi tu manusia lalai

YOUsoF said...

Aduhhh.. Bila hiburan dan melampaui batas. Benda macam ni dipandang macam takde salah je, sedangkan menggalakkan maksiat..

HAJAR hasan said...

Nauzubillahiminzalik. :(

nurul said...

ish..janganlah cakap berita baik..(tengah tension)..hu2

Kakzakie said...

Semakin hangat kakak bila baca macam ini. Sedih betul sebab kalau yg baik dilihat bagai tak baik smapai kena buat laporan polis lagi, punca sebenarnya hanya kerana menggugat kedudukannya tapi yg berjimba tak tentu pasal tu ok je pada matanya.

cik pha said...

aku suka tulisan y kau boldkan tu hahaha.

pelik kan kalau berceramah ditangkap pula,tapi kalau ajak artis macam ni boleh pulak

hikari said...

takut dan sedih tgk dunia sekarang ni..xpayah dunia la..keadaan malaysia pun dah cukup menakutkan..zaman anak-anak kita nanti tak tahulah macam mana...huhu

♥NuR SyAFiQah♥ said...

erk..biler dah akhir zaman ni maksiat dianggap tak berdosa -,-

Tea said...

Loving couple.. Huahua

Cik Cammy Lia said...

duit telah menguasai dunia

Hazwan Arif said...

aku x fhm cmne benda ni boleh lepas..haihh

Sunah Sakura said...

sampai camtu sekali..geli lah...!!! moga kita semua dijauhkan dari benda2 terkutuk ni...

JaNnaH said...

ee.. odoh dah nama Malaysia..

diana said...

eii...
cara hidup yang menjijik kan..

nak buat konsert sini???
siapa yang benarkan tu???
mungkin ini la kemajuan yang depa nak sangt tu..nak suruh kita ni berfikiran terbuka sampai agama sendiri pun tergadai..

TheChekJah said...

memang siput sedut.. dah x ada program yg bagi ilmu nak dibuat kat malaysia ni... tahniah.. tangan dibahu mata memandang keatas..

exora said...

dunia sekarang memerlukan kita ada jati diri yg kuat..teguh dan sukar di goyah oleh apa sj

Izan Ishak said...

ishhh...napalah kalau benda hiburan gini takde plak disekat2.

Kak Yatie said...

aduhhh...consert gay ek, untuk apa...
ramai lagi artis, mengapa ini yg dijemput

cucu umie said...

aishhh, xfhamlh artis mcm nie senang je nak bawak masuk..cuba kalo kuliah agama susahnye...

Jejaka Terhangat said...

suit..aritu Adam Gaymbert..skrg Elton ni plak. nampaknya penganjur mmg tak serik2..apa la pihak atasan kita buat ek. jawapannya, buat bodo. grr..

Yana Houry said...

macam2 la dunia sekarang ni...orang dah xpeduli halal haram..dosa pahala..nauzubillah

Anonymous said...

AMAT SETUJU DENGAN POST INI.......frankly speaking, malaysia BUKAN NEGARA ISLAM.tapi hanya NEGARA UMAT ISLAM......
tangkap lah lagi org yg bercakap bab ugama, pastu jemput lah lagi ramai2 artis datang sini...

NURUL NADIAH MAMAT said...

tue dia.......maksiat semua diluluskan....runtuh terus genting tue pon tak pe.....

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

org camni pun nak undang ke negara kita?sedihhhh

FaKArePa!n said...

x mnat pon dgn dia ni..

AieSha said...

jom travel!

aniki said...

bai,aku pernah kena ngorat ngan gay.sampai harini aku anti gay.rasa cam nak bagi penyepak je orang2 camni

nurdani said...

bila melibatkan omputih je,mesti rasa macam hebat.pergh.... teruk dah negara kita ni

Puteri Iqa Izyan said...

tak paham dengan kerajaan yg luluskan konsert mcm ni.

akal letak mane entah.

AziE said...

kita semakin menghampiri hujung waktu

cantekk said...

nauzubillah...

visitme@FaTiN cOrNeR said...

haish..bala Allah sekali je nnt Allah tunjuk..