Pages

Saturday, October 1, 2011

Cara Nak Bunuh Walrus


Walrus adalah sejenis mamalia laut yang tinggal di Laut Utara. Salah satu sifat walrus ialah mempunyai sepasang gading panjang, (40cm) yang sebenarnya gigi taring yang akan tumbuh berterusan. Ianya bukan sahaja sebagai daya penarik tetapi untuk menunjukkan sifat agresif/dominans dan sebagai lubang penafasan di dalam ais. Berbeza dari kepercayaan biasa yang mengatakan ianya digunakan untuk menggorek makanan.
[-maklumat lanjut : wikipedia]

Ok.. Aku bukan nak buat segmen Discovery Channel kat sini. Aku cuma nak ajar hangpa semua cara nak bunuh Walrus. Cara ini hanya boleh digunakan jika anda diserang Walrus ketika memancing di Kutub Utara. Tidak dibenarkan sama sekali membunuh dengan sengaja mahupun untuk tujuan perdagangan Walrus.


Ok.. Dah faham ye adik-adik.. Haha.. Gurau ja.. Aku tak rasa Walrus ni haiwan yang ganas. Dia takkan ganas kalau tak diganggu. Aku rasa Walrus seekor haiwan yang comel. Tengok gambar di bawah. Hehehe...

malu-malu plak dia...

SZ : Santai di hujung minggu yang sibuk...

24 360 juta komen:

Terbang Bersamaku said...

ehehe..teknik yg simple tp berjaya..
gmabar wlarus yg last tue nampak sangat2 comel..(^__^)

Fina Fento said...

alolololo

malu malu pulak diaaa

NURUL NADIAH MAMAT said...

kalau dorang bergaduh sebab berebutkan pasangan lagi seram....tengok kat documentary....hehe....

cute okeh gambar last tue...hihi...

Shaherah said...

alahai.. comel ngat tu.. ^_^

Mialia said...

hahaha.. siot punye entri.. boleh pecah perut.. haha

nasib baik gigi org xpnjng.. kalau tak dah lama guna tknik ni.. hehehe

Sunah Sakura said...

ahaha..comey lahhhhh!

keji punya entri...hahaha

Sha said...

bley la nk praktik bile jmp walrus nti..wawawa

btw, chomey plak walrus dlm pic last 2 :)

Amoi MiyaSya said...

warghh ! comel ! boleh jadi kawan wani la . heheh. bila la dapat pergi kutub utara tu

Yatie Awang said...

hahaha...tak baiklah..

tengok walrus tu, masih ada perasaan malu, bagus huhuhh

azwa amani said...

alalalallala kiutnya..

cintatulip said...

hahaha...sz buat aku gelak pagi ahad.. lawak tol.. wakakaka

SoutulMujahid said...

comelnya. tp kesian sebab selalu dibunuh :(

FaKArePa!n said...

Woo.. walrus fham ckap Utara ea..bru tahu.. hahaha

"Bile Keyboard Berbunyi" said...

haha.taktik menjadi :P

hana said...

hahaha...
cara yg macam berkesan tp x tahu bile leh aplikasi..
=D

Siti Mashitah Saidin said...

comelnyaaa!

FasiHaH SupiaN said...

sangat comel SZ oiii, bernas je idea tu kan..hehe

delarocha said...

alolololo...malu pulak diaa...ahaksss

exora said...

kulit dia mesti lembik kann..tgk dr jauh ble la..klu dekat, mcm x ble dekat jer..hihi

KELI OH KELI said...

wohoooooooo..ada posting ttg haiwan...i likeeeeeeeeee!!!

Hansyirah Takezur said...

tak sanggup nak bunuh... gambar yang last tu comeyyy sangattt... :D

LadyBird said...

comelnye.. pemalu rupenye walrus ni:D

YOUsoF said...

Kehkehkeh.. Nasib baik makhluk bernama manusia tak ada taring sepanjang taring walrus yang Comel nih!

rozeeta rashid said...

hahaha. lawak ahh. =D