Pages

Wednesday, September 14, 2011

Pelancaran Blog Baru.. Blog Kedua SZ LiHiN..

Salam A'laik... Seperti yang dijanjikan dalam entry Revolusi Blog SZ : Identiti Baru Bakal Tercipta!, aku akan mengumumkan pelancaran blog baru aku, iaitu blog kedua selepas SolihinZubir.com. Tujuan aku buat dua blog kerana ingin mencipta dua identiti berbeza. Blog SolihinZubir.com bersandarkan kepada hasil penulisan aku sendiri. Manakala blog kedua yang baru diwujudkan tu pula bersandarkan kepada perkongsian pelbagai sumber yakni bukan hasil penulisan aku, kecuali dinyatakan. Selain untuk tujuan 'cari makan' (SEO).

Blog baru ini diberi nama SZ LiHiN. Menggunakan domain szlihin.blogspot. Mungkin akan bertukar ke domain 'dotcom' bila tiba masa yang sesuai nanti. Kenapa nama SZ LiHiN? Dan apa polisi blog tu? Nak tau, SILA KLIK Pengenalan Blog SZ LiHiN.. Blog Kedua Solihin Zubir.. 



Amacam template blog SZ LiHiN? Bertemakan i-Phone gitu.. Heheh.. Puas jugak aku meng'google' template yang sesuai. Terjumpa layout ni. Aku renovate, buang dan tambah apa yang patut, maka siaplah template tersebut.

Sekarang, komitmen aku terhadap 'life' semakin besar. Dah tak mampu hadap blog setegar dulu. Lepas ni, blog SolihinZubir.com hanya akan di-update bila aku ada masa terluang saja. Kalau aku sibuk, aku update kat blog SZ LiHiN ja. Sebab blog kedua tu tak perlu perah idea dan mengarang berjam-jam. Harap semua dapat faham apa yang aku maksudkan.

sila klik link di bawah :

SZ : Dengan rasminya aku melancarkan blog baru ni. *potong reben* Tepuk.. Tepuk..

22 360 juta komen:

:: Khai Artzfar :: said...

congrats bro!,.teruskan berdakwah dalam dunia penulisan. semoga informasi yg dapt berguna utk anak bangsa

shahjiehan said...

power siot brader sorang ni..

aku baru ade 3...

sjiehan.com.

woot.my ( penulis jmputan)

engine.my -yg terbaru!.... hehehe

Hanim Mahali said...

tahniah atas pelancaran pembukaan blog kedua... ^_^

Muslimah Optimis said...

templet iphone tu sangat comel

nub said...

nak gak 2nd blog wey. nak buat tulis pasai berak hari2 taik kaler apa. harhar.


tahniah uitt. sematttt

☀ Izzaty Hedry☀ said...

smart tmplete !..:)

h A n Y S said...

*tepuk* *tepuk* *tepuk* *tepuk*
tahniah..btw, cantik template! =D

FaKArePa!n said...

satu usaha y murni bro..hihi.. copy paste aje..snang kerja..hihi

hana said...

cool gile la template blog tu..
jap agi saye follow..
=D

FariehanIbrahim [LBC] said...

pffttt! kelasss gtu..template iphone kott.. xD

diana said...

kena tambah sikit kat bawah tu..

"sila masuk kan saya dalam senarai bloglist anda"

heheheheh

teratai said...

tahniah, ada kemajuan tu...:)

Ms sunsWeetz said...

wuyoo ada 2 blog..hehe ingat dulu ayat bro ckp kat sy..selamat menguruskan 2 blog hehe....^.-

Muhammad Syahmi said...

Encik Solihin nampaknya makin busy dengan persiapan kahwinnya sehinggakan tak cukup masa untuk SolihinZubir.com

^_^

FasiHaH SupiaN said...

tuu diaa men SEO.huhuh

LiFe KaMi said...

nampak gayanya dah makin busy la yer..
senasib la kita yer..
apa2 pun dunia realiti diutamakan bru lah dunia maya..

p/s: jalan dari aloq staq ke pokok sena da cantik ye,senang nak balik kola nerang ari tu..hehe

Jejaka Terhangat said...

errr..kalo dah bz, byk2 blog lg ssh nak jaga kot..apapon, smoga maju jaya la yek solihin..=)

Yatie Awang said...

tengah tepuk ni...hahahhaa....selamat berjayalah

hidayahjamal said...

bole ke tampung tu nk jg dedua..hehe3, pape pon tahniah..blog da ada adik

Solihin Zubir said...

@Jejaka Terhangat : tak.. blog ni memerlukan masa lama utk update entry.. blog kedua juz copy paste n berkongsi ja.. dats why blog satu lagi khas masa busy..

cik heroin said...

Tahniah!

Afifah said...

tahniah SZ =)