Pages

Monday, August 29, 2011

Salam Aidilfitri 1432H.. Maaf Zahir & Batin..

Sempena Aidilfitri yang mulia ini, aku ingin mengambil kesempatan memohon sejuta kemaafan kepada semua sahabat sekalian atas segala kesilapan yang tidak disedari. Terutamanya kepada semua pembaca blog SolihinZubir.com jika ada hasil penulisan di blog ini yang tidak menyenangkan hati mana-mana pihak.

Kad Raya untuk hangpa! Heheh.. Gambaq aku masa kanak2 rebina..

Raya Kedua, jemput datang Open House!

SZ : Sempena hari raya, blog ni pun nak cuti jugak. =)

35 360 juta komen:

Siti Safiyyah said...

klasik woh gambar hitam putih. huhu. sama2 kita ye sz. salam eidul fitri. ^^

cik heroin said...

Selamat Hari Raya dari saya, suami, serta anak2. Hewhew

~cik atin~ said...

slamat ari rayer juge..moge aidilfitri kali ni ag bermakne...

Siti Mashitah Saidin said...

salam aidilfitri. maaf zahir dan batin.

comelnya!!

Aisumi Chan Kawa'i said...

salam aidilfitri :-)

Norashiqin Kamaruzaman said...

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin gak...~.~ comeyl...

asnizaziz said...

selamat hari raya jugak, minta maaf jika ada salah silap atau terkasar bahasa :)

FaKArePa!n said...

Selamat Hari Raya saudara Solihin Zubir.. =)

Terbang Bersamaku said...

Selamat hari raya..maaf zahir dan batin..=)
Semoga ceria2 di pagi raya..

comel jer pic tue...

sergeant keroro said...

selamat hari raya bro =)

♥ manje ♥ said...

salam aidilfitri juge... moga ceria di hari raya ~

cucu umie said...

salam aidil fitri bt bro solihin...

yatie Awang said...

SELAMAT HARI RAYA SZ, maaf juga dari kak yatie andai ada yang terkasar dan tersalah selama berblog ini

purpl3h0lic said...

Selamat Hari Raya ^^,

Muhammad Syahmi said...

Salam Aidilfitri 1432H.

Daripada salah seorang daripada silent reader SolihinZubir.com

WAHIDA ALIAS said...

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN! =)
uma kt ne..nk pegi ni..haha

yad'z said...

wahh... comell nyee.. SZ .. hehehhee

hidayahjamal said...

samat ari raya. hihi..selama open house nt

Kalamhati said...

Salam Aidilfitri solihin..semoga Syawal ini lebih bermakna dan diberkati..=)

puteri ain said...

selamat hari raya . maaf zahir batin

Nizam Ijam said...

selamat hari raya :D

red said...

selamat hari raya, and happy merdeka

nabByla said...

tue abg solihin kew? aloo tomei2.. hehe..

selamat hari raya maaf zahir batin apek! :P

Amna.Qadeeja said...

wiwit kad raya style kot

nk print pastu nak gantung kat bilik boleh? :D

salam aidilfitri solihin. maaf zahir dan btin ya :)

hana said...

comel wo masa kecik2 dulu..
hahaha..
selamat hari raya..
=D

Mohamadazhan.com said...

salam aidil fitri bro..

GamUHU said...

salam eidul fitri bro.
maaf zahir SAHAJA. :D

visitme@FaTiN cOrNeR said...

gambar legend..

salam Aidilfitri..

belog|amiyo said...

salam aidilfitri. maaf zahir dan batin.

comel gk ko time kecik. :P

Aretikz said...

Salam eidulfitri, minal aidil wal fai'zin.. soru lambat bro.. aku pun cecuti internet juga bro.. hehe..

p/s : saat ku komen, aku nampak iklan nuff tayang masterkad yg ada gmbar liverpool.. woha~

Ms sunsWeetz said...

sy pun nk mintak maaf zahir & batin ea...0-0 hihi jemputla makan kuih kat blog sy hihi

azwa amani said...

salam aidilfitri sz..maaf zahir dan batin jika ada komen2 dari amani yg menyinggung hati dan perasaan

diana said...

raya haji nanti akak pi umah kamu ye.:p

adrinaqamarina said...

kat tangan tu pegang apa?

Solihin Zubir said...

@adrinaqamarina : berus gigi.. hehe..