Pages

Sunday, June 12, 2011

Isteri Seksi... Suami Seksa...

Pernah pergi pantai? Indahkan panorama di tepian pantai? Tambah 'indah' jika dapat melihat pasangan suami isteri berjalan berpimpin tangan di persisiran pantai. Romantiknya. Sedang berbulan madu mungkin. Si Suami pakai seluar pendek Hawaii. Si Isteri pakai bikini. Wow!

Lepak di shopping complex pernah? Selalu kan nampak suami isteri keluar shopping. Si Suami segak berbaju t-shirt berseluar jeans. Si Isteri pula cantik mengenakan skirt serta baju tanpa lengan. Ada yang pakai jeans ketat dan baju sendat. Yang mengandung pula, memakai baju pregnancy bersama leggings ketat. Seksi. Wow!

Pasti banyak mata-mata keranjang yang tidak akan melepaskan peluang menatap dan menelanjangi keindahan tubuh Si Isteri. Tayangan free beb! Bukan kena bayar. Barang baik punya. Kena pulak ada Mat Bangla yang dah bertahun-tahun tak balik jumpa bini kat Bangladesh. Meleleh-leleh, tak berkedip mata tengok sambil tersengih-sengih.

Kesian kat Si Suami. Sebelum kahwin dulu, terpaksa bekerja keras siang malam semata-mata nak kumpul duit nak kahwin. Hantaran ada yang sampai cecah puluhan ribu. Tapi, malangnya jantan lain dapat tengok free saja Si Isteri 'telanjang'. Berbaloikah?


Kepada Encik-encik Suami sekalian. Tanamlah perasaan cemburu terhadap cara pemakaian isteri anda di khalayak ramai. Jangan jadi suami dayus dengan membiarkan mereka menarik anda ke neraka.  Sayangilah isteri anda. Jangan biarkan isteri anda seksi. Kelak anda akan terseksa.


SZ : Kepada bakal isteri saya, jangan seksi-meksi depan orang lain tau.. Depan abang je ok.. Ahaha.. Err.. Siapalah agaknya bakal isteri aku..

52 360 juta komen:

Miss Ran said...

wah ayt last tak menahan

erk susa gk jadi bini kamu ni..kene pilih bni y mmg berttp la


kang nk ubah perlukn ksabaran

kaizen said...

dia bg show free kite tgk sekali laa....xkn nk jln tutop mate lak..wahahahah

yatie Awang said...

Alhamdulillah...kakak tak tergolong dlm ketegeri itu, walaupun mungkin tidak sempurna tp masih tuntutan islam

♥NuR SyAFiQah♥ said...

banyak kali nmpk adegan cmni..huuhu

hikari said...

semoga sy akn menjd bakal isteri yg tidak menarik suaminya ke neraka..bukn bab aurat je..bab lain2 juga especially tggungjwb suami pd ibunya...

kaum hawa,jgn jeles kalau suami lbh kn mak
kaum adam pulak, jgn sibuk nk menunaikan tggungjwb sbg anak sampai tggungjwb sbg suami dan ayah terabai pulak..be fair ok! =)

Mr. A said...

Harap la dapat isteri yang solehah :D

: husna : said...

betol2...
oh lelaki, tolonglah jgn jadi dayus.
oh wanita, janganlah keras kepale sangat!

hish, nauzubillah buat mende2 yg Allah larang.

diana said...

ramai sangt yang macam ni...
ada lelaki yang bangga tau bini dia seksi dan separuh bogel depan orang...

saya bukan tomato said...

sang isteri pon patot jaga aib sang suami kan . tapi kalau sang suami camtu ... errrr tataw la . wuuu

Siti Mashitah Saidin said...

bak kata dalam vd anak hilter tuh.. "diorang tak belajar pendidikan agama ka kat tadika?"
:P

Siti Mashitah Saidin said...

bak kata dalam vd anak hilter tuh.. "diorang tak belajar pendidikan agama ka kat tadika?"
:P

CassiaSiamea said...

kesian lelaki..

Dawa said...

setuju dgn pendapat bro. jgn jadi dayus

liyana said...

amin....bru nak wat entry lebey krg cmni..
fenemona kt kawasan air terjun ..huhu..

Farah Shamsudin said...

uppss!!memang ada suami yang suka tau isteri berpakaian macam tuu..:)

RedVixen said...

aku pun heran bila tengok banyak suami yang buat derk je bila tengok bini seksi. mungkin diorang bangga kot bini hot... entahla tak paham...

Fariq said...

tu la kan.. benda ni bukan kire pangkat besar2 je.. orang2 yg tak berpangkat pon kdg2 kite bley jumpa pakaian diorang kalo kuar laki bini cmne.. cume yg berpangkat ni formal skit la.. gile la diorang ni,, malu nak buat kat mesia sanggup terbang ke luar semata nak sunburn kulit laki bini.. grrr

harap bakal2 bini ku tak seperti ni.. bakal2 tu.. hehehe

Budak Botak said...

He3, cian kat suami ye kakak2 semua...

Entry terbaru -> Ini Jadinya Kalau Tak Belajar Jawi... (",)

shahjiehan said...

hehehhee....



bila la aku nak merasa nasi minyak hang niiiiiii... hahahha

naqiah said...

bukan lelaki leh tau ka sape bakal isteri dia??

ciknabil-a said...

bella dah byk kali terserempak dah cam tue abg solihin. kdg2 lau jalan ngn bf terserempak ngn suami isteri cm tue, mesti bella akan ckp kat dia 'rilek jew pmpuan tue pkai pkaian cm tue.' pastu bf nabilah kata, 'bf dia suke org len tgk badan bini dia biarla..' huhuhu.. kite pn diam jew la bila dia kata cm tue.

lau dah suami tue suke badan isteri org len tgk apa blh buatkan. hmm

Nulia said...

insya-Allah ... solihin mendapat isteri yang baik .... isteri yang baik untuk suami yang baik... ^_^

saya sokong solihin !!!!

blog-tips-kurus said...

Suami izinkan.. aduhai....
Mungkin terlupa bahawa MATI tak kenal usia..

qasehraihan said...

banyak sekarang suami2 yg bangga dapat wife seksi..sbb perasaan riak tuuu..

http://qasehraihan.blogspot.com/2011/06/gambar-perkahwinan-penjaga-gol.html

nur aisya humaira said...

Assalam SZ..:)

banyak sgt yg macam ni, kadg kecian giler kat si suami...langsg tk de rase pape, bawak isteri kuar dgn seksi2...dieorang bangga kot dapat isteri yg suke dedah sane dedah sini...

kadg kite yg lihat jdi malu...

EZAN IDMA said...

hahah ayt last tu. awww ;p

cucu umie said...

incya-Allah bakal isteri bro dpt jge ab pemakaian sebb bro kan ad nak nasiht kan your wife.hehehe...bila lah mahu tgok abg solihin nikah?? haha

sarah-najwan said...

betullah solihin..
kdg2 akak pom naik heran
laki dia mcm xkisah isteri deme seksi meksi gtu..

kalu org pandang lebey2..si laki ni marah2 org pulak..jgn marah org lain..marah dan nasihat kat bini tu..sb itulah tggjwb si suami..

cik AngguR said...

tp kn da jugak suami yg suka isteri dia seksi meksi d khalayak ramai..kalo dok pakai tutup2 tu dia kata tak chantek......kalo pakai seksi tu org len tgk chantek bru la si suami bangga...iskkk apa nya suami daaa cm tu ~

Panglima Muda said...

aku suka jugak tenguk wayang free.. salah aku ke atau salah laki dia atau emak bapk dia

SyazwanSarawak said...

carilah isteri solehah =)

fadhlinaafifah said...

Tk gemor melihat perempuan pakai legging.

EH EH bagus betul lah dua website tuu. XD

The Crow said...

Tu sebab la bangla suka malaysia. kat sane bini dorang tutup-tutup. Kat sini bini orang buka-buka. koh3.. Tengok kat sini, bini si bangla kat sane tak nampak. keh3..

(^____^)

Cik Mun said...

Jagalah isteri kamu baik-baik. Siapakah bakal isteri kamu? Hehe. Moga dipertemukan jodoh baik-baik.

nawwar_hanifah said...

dlm buku 'nota hati seorg lelaki' ada menyebut : isteri solehah itu bukan shj perlu didapatkn, tetapi perlu juga diusahakan. slh satu tnde ister solehah: taat dgn perintah agama = slh satu perintah agama ialah menutup aurat.

kalau sebelum kahwin xtutp aurat dgn baik n sempurna, lepas kahwin didiklah utk tutp dgn baik n sempurna.

=)

Panda Network said...

Sy dah exchange banner. Tq :P

habsahharun said...

kasihan suami..:(

semoga kita semua terus beringat-ingat sesama islam..

De'din said...

bini aku seksi woooo !
haha
apa lah yg best sgt dgn legging tu ?
pelik sungguh,,

dhilla nazli said...

na isi borang jadi bini solihin la.. ahahah

h A n Y S said...

'Yang mengandung pula, memakai baju pregnancy bersama leggings ketat.' yg lagi worst sy pernah nampak bila pakai baju ketat ikut shape body, so boleh nampak lah perut yg mengandung tu, plus bentuk pusat.
ada antara suami ni yg rasa bangga bila isteri depa hot, hentah pendapat jenis hape hentah ni. =.='

SayeZahidahadi said...

Semoge dpt isteri idaman

cantekk said...

baiklah abang ;-)

*haha gurau je.

tia @ Ini Kisah Tia said...

abang ? hehe . oke , Tia pun selalu jumpa macam ni . suami dia selamba badak biarkan aje . hishhh ..

Nzyrahun said...

nazyrah doa cepat dapat jodoh hek hek
dapat bini solehah hohoh!

Hashira Yusoff said...

insyaAllah saya akan jadi isteri yg baik utk suami sy kelak.. kalau sy sayang dia, saya tak kan sesekali seret dia ke neraka disebabkan saye! :"(

hana said...

pesanan penaja kat bawah sekali tu mmg x bole bla.
haha.
=D

LiFe KaMi said...

apa yg suami buat dosa tak terpalit pada isteri tapi apa yg isteri buat suami dapat juga dosa tersebut..
renung2 kan selamat beramal..:)

Siti Hajar Masri said...

itulah yg selalu aku paling jaga..Zamri memang bising kalau aku pakai baju jarang ke tak pakai kain dalam bila pakai baju kurung..Dia tak naklah dapat dosa free jer..;p

YOUsoF said...

Renung² kan dan selamat beramal...


Dah ramai sangat yang 'bijak' ikut fesyen camni..

nurul said...

ishhh pe kejadah nk pkai bju seksi meksi dpan khalayak ramai??? NOT MY TASTE!!!!... kesian suami2 yg dpt isteri yg seksi x kira tmpat nie.. wahai suami... jgn jadi suami yg DAYUS!!! GRRRR...

azwa amani said...

kdg2 jadi buntu nak tegur org yg pakai legging kat kolej n kampus..dah mcm2 kami buat...errmmm, semoga Allah bagi hidayah kepada kami dan semua,..

syieda_joy said...

pinjam gambar n credit to u tqvm..