Pages

Wednesday, May 18, 2011

Saya Suka Tengok Body Mantap Awek Saya

Saya suka tengok jari runcing awak. Cantik betul. Sampai takut saya nak pegang. Bukan takut patah. Tapi takut nanti jari kita tak boleh tolong antara satu sama lain. Di satu hari yang dahsyat depan yang Maha Esa.

Saya suka tengok rambut awak. Lurus macam teknik rebonding. Sebab tu saya belikan tudung. Bukan sebab jeles orang lain tengok jugak. Tapi takut nanti kena bakar api neraka.

Saya suka tengok body awak. Mantap giler. Sebab tu saya belikan awak jubah dan telekung. Supaya masa awak berjumpa dengan Kekasih awak Yang Utama nanti, awak lagi cantik dan berseri menghadap-Nya. Saya pun tumpang dapat pahala.

Saya risau tengok awak tak tidur, tak makan sebab rindu kat saya. Saya pun macam tu jugak. Awak tanya apa ubatnya? Saya pun bagi awak Al-Quran sebagai penenang jiwa. Semoga lebih cintakan-Nya dari saya.

Saya sedih tengok awak. Selalu pesan macam-macam kat saya. "Makan, minum, drive elok-elok tau. Nanti awak sakit saya susah ati bla bla bla bla". Tapi bila keluar dating sama-sama, terlalu asyik hingga tertinggal Zohor. Awak langsung tak kata apa satu pun. Berdosanya saya.

Kesimpulannya, saya memang sayangkan awak. Nak setia pada awak.  Tapi, saya dah tak sanggup nak tanggung dosa kalau kita terus ber'couple'. Saya nak kahwin dengan awak cepat-cepat. Nak hidup bahagia bersama di dunia dan akhirat terutamanya. Semoga kita saling mengingati dan menginsafi diri kita. Dosa saya sendiri pun bertimbun. Nak tanggung dosa awak lagi lepas ni. Ya Allah, ampunkanlah dosa kami. Jauhilah kami daripada perkara-perkara mungkar dan keji. Engkau pertemukanlah jodoh kami agar hubungan ini halal dan mendapat keredhaan dari-Mu Ya Allah..

“Dan janganlah kamu mendekati zina, sesungguhnya zina itu adalah suatu perbuatan yang keji (fahisyah) dan suatu jalan yang buruk.” (Al-Isra’: 32).

Cantik kan awek saya kalau dia pakai tudung.. :D

SZ : Saya single.. Takdak awek dan memang taknak ada awek pun.. Saya nak isteri..
Tiz Tiz Tiz... Will u marry me? :D

69 360 juta komen:

liyana said...

ahaha..comey2..nice entry...
mnt tiz ke,..

"Che Ain" said...

waaahhh bes jg dapat suami cam ni.. bau syurga :)
Satu Lagi Blog Kena HAck!!

puteri ain said...

bahagia kalau jumpa lelaki mcm ni dalam realiti...

hamboii.. tiz ye .. kemain..haha

hana said...

huhu..
leh didik tiz soh pakai baju yg tutup aurat..
=D

Syuxer said...

amboi...nak tiz ye heheh..

apa bro cakapkan memang betul..saya setuju..:)

kadang2 ada yang kapel tahap cam pegang sana sini..hukhuk tanda sayangkah mcam tuh..urmm

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

ingatkan btol2 laa awek dia tadi..rupanyer pic tizz yerk.. haha..

AMIRA ATIYA said...

tiz jugak dia nak... hahhaha...

cik heroin said...

So sweet. Hahaha

Tiz xmau. Dia kena sound haritu trus dy blck list


Tutorial Baru- Facebook Send Button

MasZuber said...

mane ade mase konvo uia ade topi cenggini. drama nurkasih ini x buat researh betul2 la..;)

nak tiz zakiah yea. bole sgt. amek amek..:)

zarra nazura said...

betol2 tu...kdg2 kta lupa nak mengingati 1 sma lain ..huhuu entri yg baik...i loike...

qyqa mokhtar said...

couple bunga2 zina kan... kahwin selamat.. ^^

p/s: SZ na kawen jgn lupa hantar kad.. ^^

Sunah Mohammad said...

terus mengena kat batang hidung pemilik gambo tuuu...hehehe...

Zee.Zee™ said...

alahaiiii..
cantiknya laa awek..
hahaha!!

hey2.. nanti adam marah culik gambar isteri dia.. hehehe

sarah-najwan said...

wow..dia punya citarasa tiz zakiah tu..hehe..

pasti kamu akn jumpa nanti solihin bakal isteri kamu..no worris deh..

aslann said...

cantiknya TizTizTiz! haha..kompem Tiz dah letak name ko sbg list bakal suami die lepas nasihat ko kt twitter hari tu. XD XD XD

afifah said...

thanks 4 sharing ^_^

suka baca setiap n3 yang SZ tulis..semuanya ada mesej n pengajaran yang nak disampaikan ^_^

p/s : kalau minat tiz jangan lupa tengok nur kasih the movie esok di pawagam..hehe.. ^_^

nub said...

tiz zaqyah aku punya..pi teriak jaa laa. harhar

MamaEma said...

iu kena tanya bang remy...hehehehe

diana said...

ok..
tengah tunggu kad la ni..
bila entah...

Panglima Muda said...

cantik........belanja juga nanti banyak

~nsar~ said...

entry da bes...

syAfA said...

nice~mcm pernah baca.tp SZ ubah kan yg bawah tuh?menarik!

samela..xmau ada pakwe2..nak suami terus..

punya kekasih halal itu lagi baik~

chemay said...

kahwin terus.
terbaek :)

CIK TOM said...

dlm gmbr tue bukan tiz tp nur amina...hik3 ;p

rara pinkmafia said...

even dh manyak kali baca ni,but suke sgt...

tiz mmg manis bertudung =)

Faeza Suhaimi said...

confirm tiz cakap, "yes" :D

SZ mesti dah booking awal-awal tiket wayang nurkasih an :p

iniialahaku said...

harharhar.....tiz...tiz...tiz... xabes2 lagi ngan dia ni rupanya...sabor jela...pelan2 kayuh...skali lagi pesan aku..jgn lupa tweet kat dia...haha

KELI OH KELI said...

oooo...tizz awek solihin nooo...panas ni....sat nk p bgtaw MELODI sat....tunggu kena terjahhhhhhhhhhhhh...hehe...")

YOUsoF said...

Hehe bagus Lihin ko bagi nafas baru kat mesej yang BAIK camni...



Aku sokong ko! (takut nak tengok 'awek' ko bila dia dah seksi)

TunTeja said...

suke :)

shahjiehan said...

celakoi... awek nur kasih kene kebas dah!!1

hahaha..dalam nur kasih je la bertudung..kat luar.. erkk



mampuih hg kene ligan ngan pak zubir... awek free hair.. ahhaha

gurau2 jee

De'din said...

mau kawen sama bedah tonggek ka bro ?
hehee

khairunnisa ♥ said...

nice ^_^
senyum kejap ;)

wath said...

takyah la ngan tiz ni..seksi. klau nur amina leh la. ngeh~

Aretikz said...

patutlah asyik terbatuk2 jak td.. yarabi.. bini aku punya gambar!

wakaka ~

apapapun, inilah tanda sayang kat yg blum sah jd milik kita, ye dak? ahakz..

azwa amani said...

cantiknyer tiz pakai tudung....

a.samad jaafar said...

alangkah indahnya akhlak seorang elaki Islam yg berpegang teguh dgn nilai-nilainya.. masih adakah lelaki itu.. yg mampu mengucapkan dan mengamali sungguh2 spt yg saudara paparkan ini ?

Amirrah Zawani said...

kalo tiz sudi kawen jgn lupa jemput na.. umah dekat ja.. hehe!! ;)

Cik Su Life Cycle said...

me myself and i suke perenggan last tu.. uwaaa nak kawin la.. tak nak wat dosa banyak2.. tapi pakwe tak nak kawin..huuhuhu.. redha je la dapat pakwe yang cenggini ni

Siti Mashitah Saidin said...

hahaha.. ada sowang lg macam tiq zakiah.. marshanda...

f_aRa_aINa989 said...

Saya suka bila awak buat post macam ni...:P

Eceh, ckp saya jiwang...awakpun jiwang jugakkkk peeee :P

angah said...

amin....

Amna.Qadeeja said...

ahahah wek2 tizla sgt kan
desperate sgt nih miahaha
kalo tiz bce mesti konpem2 dyer trime jd calon suami ni keh3 :D

Amna.Qadeeja said...

ahahah wek2 tizla sgt kan
desperate sgt nih miahaha
kalo tiz bce mesti konpem2 dyer trime jd calon suami ni keh3 :D

Jejaka Terhangat said...

tiz zakiah? pelakon nur kasih yg penampilan sebenar dia seksi, pg clubbing tu ke. erkk..!!! http://www.youtube.com/watch?v=WO2DT5rQNbM

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

dia tak lawa..lisa lagi lawa =D

zacky ~786~ said...

waaa.. cantik yer awek der.. tiz mmg lawa klw pakai tudung.. hehe..

ap pn .. nice entry bro..

aLya maNip said...

cepat2..pilih yg berkenan di hati n terus masuk minang..tayah couple..bercinta lepas kawen je..hihi

Siti Hajar Masri said...

trylah..mana tahu tiz nk awk..;p

cucu umie said...

satu pedomamn bt bersama..betol cakap bro suh kita jauhi couple sebb couple itu sendiri haram. kalau minat dekt seseorang pon biarlah simpan didalam hati kerana boleh jadi jihad apabila seseorang perempuan itu menikah dgn orang lain. (kalau tidak silap ayie melalui pembacaan ayie). tapi paling dianjurkan, bercintalah kamu selepas nikah, sugguh nikmat pernikahan tersebut..

Chenal said...

Anak sapa la nie....? baguih betul dia nie.

cik heroin said...

inche soso. ni ade tag. KALAU RAJEN, jwblah huehue

http://cikheroin.blogspot.com/2011/05/virus-tag-ajak-kawin.html

Farah Shamsudin said...

aww!! untung la sapa yg wife awak ni nanti..:)

Fyqa said...

gud entry :)

NURUL NADIAH MAMAT said...

bercinta lepas kahwin org cakap lg best...hee~~

Faez Rusni said...

xde duit nak kahwian..aduhai

Rahmad said...

wah tiz bertudung..

so, sweet..

Norhashikin Tamin said...

nice entry :))
suka~

Anonymous said...

loser

Anonymous said...

loser

najlaa said...

suka tiz ke? hehe. anyway suka ziarah blog nie. bagus2. :)

shahjiehan said...

dasyat la blog hg ni..mmg meletup

Anonymous said...

itu yg kite cari..sorng isteri..haha nice one..

zuraini said...

terasa insaf nya saya dengan entry ni...nurkilan yang bagus

zuraini said...

terasa insafnya saya...nurkilan yang bagus..

de_nataLie said...

haha..nice one dude~

visitme@FaTiN cOrNeR said...

uish...propose pakai belog..

khairul anuar said...

naisss..

nur afika ismail said...

alhamdulillah.. seronok baca crita ni.. boleh jadi sesuatu yang baik untuk dikongsikan.. but well, action speaks louder than words.. dont just say it, but prove it that we love ALLAH.. semoga sifat saudara penulis ni sama di alam realiti bukan sekadar di cerita maya..