Pages

Tuesday, May 24, 2011

English League Champions For A Record 19th Time

Salam A'laik.. Amboih.. Baru sekarang aku nak update pasal kejayaan MU menjulang gelaran juara ke-19? Hahaha.. Takpa.. Disebabkan aku ni fanatik MU sejak kecik, aku update jugak sebagai tatapan hari tua nanti kalau umur panjang. Serius aku bangga dengan MU. Heheh..

Tahniah diucapkan buat Manchester United kerana berjaya meleburkan rekod 18 kejuaraan yang dipegang Liverpool sebelum ni. Ok, takmau cakap banyak! Aku tempek gambaq kat bawah untuk tatapan peminat MU. Peminat MU sahaja ok! Heheh..

glory-glory Man United

we r the champion!

kek kemenangan

ok.. kita pijak skit ayam liverpool ni sampai mati.. heheh..

Awal pagi ahad 29 Mei nanti, final Champions League lawan Barcelona plak kat Wembley. Aku dah beli tiket. Hangpa dah beli? Mai bank-in kat aku RM50 dahla. Aku tolong beli. Tak cukup aku tambah. Heheh.. Glory-Glory Man United!

SZ : Entry ni adalah yang paling best di dunia.. Kah.. Kah.. Kah..

19 360 juta komen:

iniialahaku said...

nasib baik hg kutuk Liberfool....hhaha...bgus2 nnti aku blnja tiket malaysia vs arsenal...

Hansyirah Takezur said...

as pminat chelsea, sabor je la..
haihh... =.=''

hikari said...

@Hansyirah Takezur saya pun peminat chelsea..yela,kite sabor je la..pasni turn chelsea plak pegang piala tu..ha3

SperMAtids BloG said...

bro! mana dpt pic pijak burung tu! jgn kata hang edit!hash!
haha
ni nk mrh nieeeeee!

nub said...

ok tahniah mu. booo!!!

tggu season dpan. harhar

Solihin Zubir said...

@iniialahaku : ceh! xmau tgok arsenal.. haha..

Solihin Zubir said...

@SperMAtids BloG : dpt dri fanpage MU.. heheh..

Solihin Zubir said...

ok.. buat fan chelsick, jgn jd kaki kipas satay ok.. heheh..

The Crow said...

Tahun ni Man U sangat membanggakan. Dengan berbekalkan pemain-pemain yang ada, Man U mampu meraih juara! Yeeehaahhh!! Glory-Glory Man United!

Chelsea suda pecat manager. Patut buang tores. Oh~ Dan drogba sekali. Dua2 pelakon hebat. wakaka~

Sape agaknye yg ganti Edwin van der sar ek? Munkinkah Edwin van der crow. Sama2 kite nantikan. koh3..

(^____^)

cek chun said...

kek tu kalau tak menang macam mana?
korang tumbuk2 ker?

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

perghh..perghh...bangga2!...hahaha

Syuxer said...

ni geng bro sekali..glory-glory man utd..

season ni man utd mantap abes men kat old trafford..dulu arap ke CR7..sekarang arap kerja berpasukan..tuh yang wat old trafford cam "neraka" heheh..

GK dah nak bersara..paul scholes pun cam nak join..sir alex kata dia nak sign 3 player..mintak wesley sneidjer x pun dauglas costa..gk tuh aku rasa david de gea kot..x pun sktelenburg(betul aku eja ni) heheh...

final UCL..aku dok tunggu2 ni..barca mybe pegang bola 65% kot tapi aku caya kita boleh Counter attack ngan jayanya..Hernandez akan jadi pemusnah..xpun berbatov..

kembatolo™ said...

aku tak suka MU. tapi aku lagi tak suka barca. jadi, tuk final ni aku sokong MU. gahaha

QaRr JaliL said...

bosan~

cucu umie said...

semagt tu siap dh beli tiket.. nampak yer ayie mampu untuk lihat ditv shje.. kuikui..

i also like MU...yahoo Mu memang lg..haha

LiFe KaMi said...

selamat kau tak kutuk arsenal..hehe
apa bole buat da m,u mmg layak, tgu arsenal berjanggut le, musim depan tukar team la..(mcm lalang)..:)

Imam Muda said...

man u bersama sejarah-sajarahnya

diana said...

caitttt!!!!
sama je dengan entry crow..
tak best langsung!!!

GamUHU said...

aku sokong barca..