Pages

Thursday, April 7, 2011

Video YouTube Maharaja Lawak | Koleksi Penuh Setiap Minggu


Bagi sesiapa yang tak ada Astro kat rumah, ataupun tidak melanggan pakej Warna dan Mustika, jangan risau! Anda masih boleh menonton aksi-aksi semua peserta Maharaja Lawak pada setiap minggu di YouTube.

Untuk melihat koleksi penuh video maharajalawak, cuma klik link di bawah!

KEPUTUSAN FINAL MAHARAJA LAWAK
Juara : Sepah
Naib Juara : Jozan
Ketiga : Nabil
Keempat : Jambu

KLIK SINI untuk melihat peserta favourite Maharaja Lawak..

Tags : Video, YouTube, Final Maharaja Lawak, Sepah, Jozan, Nabil, Jambu, Keputusan, Minggu 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13

SZ : Ada masa kita melawak... Ada masa kita serius...

13 360 juta komen:

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said...

aish rajinnye~

Amna.Qadeeja said...

jozan, i like ! :D

qasehraihan said...

wah jd updater nampak...pak lawak jugak kamu ni ek??hehe

morning solihinzubir

azwa amani said...

terima ksih :)

sarah-najwan said...

akak tgk ni..
mmg best sb mewakili pemenang setiap sezen..

kita tgk sapa yg paling lawak nati..ehhehee

aLya maNip said...

seb bek de youtube..huhu
nie la sedihnye duk ostel. tv pon takde.haha

Cma Shiema said...

miant betul sz dgn dorang kan...>_<

shahjiehan said...

boleh thn jugak hg nih... hahahahha

jom baca dan komen Telur ayam pon ade tiruan ?

er... minggu ke 3 dah x de kat astro prima... :(

diana said...

tak boleh layan youtube lama2..
nanti quota brodban habis..
heheh

The Crow Empire said...

Sepah!! Sepah!! Terbaik! Undi 10! keh3.. Jozan pun terbaik. tapi Dorang dah kerap melawak kat kaca tv. Blh la~ tak fair~

(^___^)

f_aRa_aINa989 said...

teringin nk tgk..tp bz...huhu...

CIK TOM said...

jozan kot yg akan menang..hiii

Ryuzaki Ruziah said...

tq for providing the link Bro..love ya...eheheee.....