Pages

Wednesday, April 27, 2011

Video Seks Part 2 : Terbukti Bukan Anwar Ibrahim!

Hari ini kita dapat melihat sambungan seterusnya video seks lelaki mirip Anwar Ibrahim yang heboh sejak 31 Mac yang lalu. Apa yang jelas, video kedua ini telah membongkar lagi penipuan Datuk T. Video seks bahagian kedua yang didakwa melibatkan pemimpin pembangkang itu tersebar di internet petang tadi.


Rakaman video hitam putih berkenaan memaparkan aksi seseorang lelaki bertuala dan seorang wanita tanpa seurat benang dalam sebuah bilik dipercayai selepas melakukan aksi seks. Lelaki berkenaan kemudian pada minit ke 39 dilihat menanggalkan tualanya di hujung katil sebelah kiri video sebelum berjalan dalam keadaan bogel mengambil baju dalam nipis yang terdapat di atas katil.

Individu yang mempunyai fizikal perut buncit berkenaan kemudiannya dilihat mengambil seluar dalamnya dan membongkokkan badan pada durasi 1 minit 9 saat sehingga melihatkan wajahnya di hadapan kamera. Namun pada jam 6.45 petang tadi, video berkenaan telah dikeluarkan kerna didakwa melanggar syarat-syarat penggunaan Youtube kerana memaparkan bahan lucah dan gambar bogel.


Terbukti ia konspirasi untuk menjatuhkan karier Anwar Ibrahim. Terbukti politik Malaysia semakin kotor dan menjijikkan. Kita lihatlah lepas ni. Adakah pihak polis dan mahkamah akan bertindak adil dan telus? Adakah geng Datuk T akan dihumban ke penjara atau tidak?

Nak tengok lagi gambar-gambar eksklusif serta berita lanjut yang lebih terperinci? Klik link di bawah :
-greenboc.blogspot.com
-milosuam.blogspot.com
-malaysiakini.com

SZ : Sory kepada pembaca yang benci politik. Tujuan entry ini sekadar untuk mendedahkan kebenaran. Keadilan mesti ditegakkan. Jangan jadi anjing politik yang hanya tahu menyalak.

29 360 juta komen:

Far8 budak baik said...

sokong!!..walaupun ak tak pandai bab
politik ni..
politik cara kotor kn..
hampeh betol ar..

Hafriz Mohamad said...

Aku bkn bnci politik.. tp aku agak mual dgn politik kotor d malaysia nih.. mcm x prnah2 nk brsyukur dgn keamanan negara...huhu..

Keadilan msti ditegakkan. walau apa cara skalipun.. Yg brsalah, pasti dihukum!

no_answer said...

so ?
adakah beliau ?

Mohamadazhan hjDesa said...

Terbaik bro! memang kantoi habis mamat trio tu. Kebenaran pasti muncul jua....! tak kena laknat kat dunia, kat akhirat tak lepas punya.....hati2 sebarkan fitnah

zaMir said...

macam2 hal la zaman skarang nih....ade je yg tak puas hati slagi org tu kat atas....

Cikgu Nurin said...

Melayu sama Melayu...orang lain tepuk tangan....

mia.lia said...

HAHAHA.. politik kat mlaysia ni mmg jijik.. mnyampah tgk.., kalau ckp 10 entri xhabis.. hehe

diana said...

tv3 pun tayang video ni kan??
tv3 ni gile dah apa..
ada ke pi tayang benda ni kat tv..
baik dia tayang maria ozawa je ..
nak sangat tayang lucah2 ..

nub said...

macam2..nasib baik aku budak2 g.. haha

Eryati said...

siapa punya kerja ni..huhu...jahatnya kamu..jahatnya kamu...

LiFe KaMi said...

bila tibanyanya akhir zaman banyaklah berlakunya fitnah,
fitnah itu amatlah halus seperti seekor semut hitam yang merayap diatas batu hitam di malam hari yang gelap gelita ditambah plak kita pkai spek mata hitam,apa yang akan kita nampak...renung2 kan...

puteri ain said...

tak suka amik port pasal politik..
tambah2 duduk hostel . lagi tak tau sgt isu semasa .. hehe

sarah-najwan said...

semoga yg benar akan mengatasi yg salah..

misz myza said...

masa tgk video dulu, igtkan betul2 beliau.. tapi bila dh tgk 2nd part ni.. Bukan beliau.. Kenapa la perlu ade fitnah dalam politik... itu lah sebab saya mmg benci politik..

Anonymous said...

minta maaflah.

bila aku ulang2 video di atas banyak kali, terdetik di hati ku yg orang di atas adalah orang yg ku sanjung selama ini. sekurang kurangnya video pertama aku boleh pertikai, tapi yg nombor 2 bila dia buat stop motion, terutama sekali bila muka depan video, aku rasa... ahhhh hati aku kacau di buatnya!

zamriklang

fatt said...

apa2 hal..jalankanlah tgujwb anda sbg rakyat mesia. pangkah betul2. jgn membuta tuli pangkah. okay!

qudwa said...

yeaahh...walau ape pn kputusannye...rkyat malaysia da semakin celik...trutamanye gnerasi kami...tipu la cmne pn...hah

shahjiehan said...

politik kotor!!!!jijik!

f_aRa_aINa989 said...

kenapa dia censoredkan? :P

Anonymous said...

Politik tidak kotor.
Politik kotor kerana manusia yang mencorakkannya.

Wahai generasi muda,
Jika anda benci politik kotor, marilah kita bersihkannya dengan menegakkan politik Islam/ Siasah Islam.

Ayuh! Mari Islamkan Malaysia!

Solihin Zubir said...

@Anonymous : sy setuju.. tp kesal sbb rmai anak muda yg takut utk menegakkan kebenaran..

Solihin Zubir said...

@f_aRa_aINa989 : sbb dia malu..

Solihin Zubir said...

@qudwa : dgn adanya internet, kita semakin celik.. sbb media perdana dh xleh percaya..

Solihin Zubir said...

@fatt : yeah! pangkah hijau! ;-p

wiwie s. said...

masa isu ni timbul sye dh rasa ini satu konspirasi.. ada saja isu untuk jatuhkan anwar..

terfikir atau terdetik dlm hati yg kata tu anwar pun kita dh dikira menabur fitnah sbnrnya.. masyaAllah...

Anonymous said...

@qudwa

sebenarnya ramai yang perasan celik sangat ..tu hanya mata tapi hati buta habis,.............huhuhu...

fiq. said...

ishk, nampak beno menipunye video ni kate AI..haishhh

dhilla nazli said...

betol2... malaysia main teruk na jatuhkan org lain

Sweet Bunga Raya said...

Ha, para sahabat sekalian, mcmna? Solat hajat yang dilakukan secara berjemaah, Allah dah makbulkan doa itu, siapa yang benar dan siapa yang salah.....nak buat mcmna lagi? satu persatu semakin terdedah..siapa yang benar dan salah.Macmna nak tegakkan benang yang basah??sedarlah...masih banyak cara lain untuk perjuangkan hak dan keadilan, bukan cara menentang pastu bagi kuasa lain ambil peluang.jangan jadi bodoh, ini, beljar tinggi sampai tahap PHD tapi, tahu 1+1=2 humm..smoga kmbali ke pangkal jalan.