Pages

Tuesday, April 12, 2011

Awek Muka Cun Tapi Tak Gosok Gigi 10 Tahun

Siapa yang tak nak kalau dapat bini yang cun, comel, putih melepak, bibir seksi, slim, mantap. Tapi, kalau dia tak pernah gosok gigi 10 tahun, sanggupkah nak buat bini? Alahai.. Bau bangkai la jawabnya. Tapi, inilah realitinya. Memang ada awek cun yang ada tabiat pelik macam tu.

Ada seorang gadis yang berusia 20 tahun yang menjadi bintang di acara Mars Virus iaitu satu program televisyen paling popular di Korea Selatan. Mars Virus memiliki rating tinggi di negeri ginseng itu. Acara ini mengundang tetamu mereka yang memiliki kebiasaan atau perangai yang aneh, tetapi mereka tetap berbangga dengannya. Gadis Seoul tersebut bernama Ji Hyun Ji tetapi ia mempunyai kebiasaan yang pelik daripada orang lain.


Ji Hyun Ji mengaku tidak pernah menggosok giginya sejak 10 tahun lalu. "Saya tidak tahu mengapa orang harus gosok gigi, kerana tak ada orang lain yang akan melihat ke dalam mulut anda," kata Ji Hyun Ji, santai. "Bagi saya, tumpukan sisa makanan itu akan menjadi perlindungan bagi gigi saya."

Hyun Ji bukan gadis berpenampilan "bersugi". Ia kerap menggamit perhatian kerana kecantikannya dan mendapat gelaran baru sebagai Miss Cutey Yellowish, setelah ia mendakwa dirinya berhenti menggosok gigi sejak satu dekad yang lalu. Kali terakhir yang dia ingat melakukannya ketika ibunya menggosokkan giginya ketika berusia 10 tahun.

Kebiasaan hari-harinya dia hanya mencungkil gigi depannya jika ada makanan melekat. Meskipun Hyun Ji telah melupakan cara menggosok gigi, program ini mencuba untuk memujuknya supaya menggosok giginya semula.

Tapi, tak diberitahu pulak Hyun Ji ni suka mandi atau tidak. Bayangkanlah kalau dia tak mandi 10 tahun, buang air besar dan kecil tak basuh. Lap pakai tisu je. Eurghhh...

credit : ustzsaifulbahri

SZ : Itu baru awek Korea. Kalau mamat Korea yang awek-awek Malaysia gila-gila kan tu apa pulak tabiat pelik diorang? Haha.. No komen..

39 360 juta komen:

Myaby said...

mak oi pengotoq!

AMIRA ATIYA MYRA_ZOE said...

Hahahaha...apa ke pelik perangai...
lelaki korea? no komen...tak kenan sangat...hahah

Farra Rosse Earhart said...

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee . boleh je dia hidup cmtu ? huhu

CikBulat said...

euww! alaaa.. tak tnjuk gambar gigi lak.. =.="

qyqa said...

hahahaha...
geli gila...
erm..mamat korea ok kot..ngeh ngeh...

f_aRa_aINa989 said...

Busuknyewwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww...



(sila buat macam Anwar Hadi buat, ;p)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

pengotoq...

Cik Su Life Cycle said...

haha.. geli gelaman haih.. naseb bek cik su minat anuar zain. my beloved tue.. hehe

~nsar~ said...

uiii... dasat... tak gosok sari pun diri sendiri yang tak selesa... jangan tnya orang lain la.. malu aih...

mamat korea no hal... sebab yang artis2 tu semua wokeh... yang non artis mungkin la.. wakaka

qasehraihan said...

uittt..sayang seribu kali sayang..
mesti xde org nk comolot dia..haha

Fariq said...

pergghh.. jenis tak kisah punya orang.. kalau kawan ni sehari tak gosok gigi rasa macam nak pengsan dah bau nafas sendiri// ngeh..

latest -
Media Mempengaruhi Minda Manusia

idanirha said...

huhu..ada jgk manusia cmtu kan ?

haneyzatul.amira.amran said...

errrwwwww!
geli gilerrr!
naseb baek lah x minat mamat2 cina korea jepon! :P
ahhaha

Nyssa Nuar said...

nk mengumpak pakwe NN ler tuh!haha =P

KELI OH KELI said...

uiksssssssssss...minta simpang la dapat awek cam ni....wekkkkkkkkk....

HARGA GUNI SI IKAN KELI

diana said...

depa memang kalau berak pakai lap tisu je..kan??
lepas lap baru basuh tangn dengan air je..
pelik!!

Qaseh dalia adelia said...

haha ... kelakar pun ada ..

Cik Cammy Lia said...

xde plak dia tunjuk gigi dia kn hihihi

naulofah said...

hahah..bunyi cam jeles ngan lelaki korea..hahah..suke boleh..but dont fanatic la..heee..=D

Mohamadazhan hjDesa said...

tu lah kan, dari awek2 malaya ni pilih mamat korea baik pilih malaysia macam SZ ni, bersih lagi kacak.haha

wath said...

wahahhaa. dia pk takde org nk tgok dalam mulut dia je, tak pk ke pas kawen nnt laki dia nk gune gak mulut dia tu. ops. heh~

tetibe rase cam nak pengsankan dia pastu gosok gg dia gune berus sabut.

Amirrah Zawani said...

euww.. selekeh.. kalo cungkil2 ja, mana bersih.. mesti mulut dia busuk =_=

fatin fakhira said...

wah.jimat2.tak yah kluar duit beli ubat ngan berus gigi bulan2.i loike.hehe:D

Cik Jari said...

moge rancangan tuh berjaya pujuk beliau supaya bersugi

Frodo Baggins said...

dapat bayangkan bau yg boleh bangkitkan ghairah yg panjang ..

yihaaaa!

>>___<<

NURSHAHIRA SAIDATUL HASNA said...

dalam nye saudara mengkaji wanita korea..ade ati nk kawin dgn pompuan korea ek???.,,laki korea tu,kami minat je,x sampai pon nk kawin:)......

Nulia said...

Masya-Allah ~~~buat malu kaum perempuan jer ... nasib baik korea fuhhh ~~~~

cek chun said...

so gadis-gadia malaysia,
hampa pakat-pakat la mengorat solihin nih

Sephi Sephia said...

Bukan ke dorang ni memang jenis tak basuh kalau melabur? Mungkin sesetengahnya basuhlah...Agaknyalah...

cik ciput said...

eeee...gelinya...tak busuk ka nafas dia?

**SZ, jgn buat perangai mcm ni na..haha

pena said...

geli betul la..
orang macam ni pun ada.. muka dah comel dah,sayang betul..

bukan photographer said...

fuuhhh...nasib baek aku tak minat awek korea..haha

adan said...

perghhh...!!! agak2 sape sembang ngan budak ni ada rasa macam lepak kat tong sampah ke? mesti nafas dia bau ya amat kan..kan.. yuckkk!

Jejaka Terhangat said...

seriously page ustaz tu tulis pasal benda ni????

shahjiehan said...

pgotornya koreean nih...

hahaha...

haram chelsea kalah plak dahhh

jom baca dan komen Hantu Mak limah dan Ucop Wilcha mengamuk

Siti Hajar Masri said...

perempuan ni memg x betul agaknya..mulut mesti bau busuk punya..

amalina a.k.a chiya said...

yuks ! bapak pengotor . heee , tumoang lalu sini .

ciknabil-a said...

hahaha lelaki lau dah jeleskan sgt pmpuan bila addicted ngn korea mesti dia akan cakap ayat 'p/s' abg solihin tue. heee.. :P

si macho said...

<--- benda pertama yg akan lihat bila kenal org ade lah gigi .ta tau knp

-__- dulu ta suka kawan dgn org mulut busuk bahhaha

<--- siap dpt anugerah gigi paling bersih di sekolah dulu *bangga :larikkkk