Pages

Wednesday, March 23, 2011

Datuk T (Trio) Akhirnya Tampil Buat Pengakuan

Datuk 'T' yang dikecoh-kecohkan sebelum ni rupanya terdiri daripada 3 orang. Datuk 'T' sebenarnya stand for Datuk Trio. Susulan pendedahan YB Johari mengenai dalang skandal video seks (lihat SINI) dalang yang dimaksudkan kini tampil ke depan untuk membuat pengakuan. Berikut ialah versi video :



Dan berikut ialah sidang akhbar mengenai isu ini ;

KUALA LUMPUR, March 23 — Bekas ketua menteri Melaka, Tan Sri Rahim Thamby Chik hari ini mengakui bahawa beliau adalah antara tiga orang di sebalik skandal video seks dan mendesak supaya suruhanjaya diraja ditubuhkan untuk menentukan ketulenan klip tersebut.

Bercakap dalam satu sidang akhbar petang ini, beliau berkata suruhanjaya diraja itu perlu turut dianggotai tiga pemimpin utama pembangkang - presiden PKR Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail, mursyidul am PAS, Datuk Nik Aziz Nik Mat dan penasihat DAP Lim Kit Siang.

Turut hadir di sidang akhbar yang diadakan secara tergesa-gesa itu ialah seorang lagi anggota 'Datuk T' - pendekan bagi perkataan Trio - ialah ahli perniagaan Shazryl Eskay Abdullah.

Aggota ketiga - bendahari PERKASA dan bekas senator, Datuk Shuib Lazim - tidak hadir.

Video seks selama 20 minit itu memaparkan seorang lelaki melakukan aksi seks dengan seorang wanita dalam sebuah bilik hotel. Suami Dr Wan Azizah yang juga ketua pembangkang, Datuk Seri AnwarIbrahim telah menafikan beliau adalah lelaki dalam video tersebut. - Malaysia Kini


credit

SZ : Makin lama makin kantoi..

12 360 juta komen:

si ngokngek said...

masyaalah,apa lar nk jadi..~~

The Crow Empire said...

Buat malu bangsa dan agama je. Dah tua2 masih nak jadi kaki fitnah dan khianat saudara seagama.

Takpe, kebenaran pasti muncul di akhirat kelak. Dan hari itu pasti muncul.

(^___^)

azwa_amani said...

apelah dorg nieee...

qasehraihan said...

dasyat betul dorg ni sume ek???
apa yg nak ditakut sgt dgn si anwar ibarahim ni???hoho

wath said...

ade dgr gak kat radio pagi tadi. ntah pape ntah. ish. ape yg d kejar ntah. dunia ni bukan lame lagi pn

FiqRie Skeleton said...

makin lama makin truk politik malaysia ni.. suke btol main cara kotor.. tapi kantoi jugak..

arep_lockermonth said...

adoii..macam macam~

arepnakbebel: AWESOME pictures

cek chun said...

gila gilaaa

f_aRa_aINa989 said...

nak tengok apa jadi lepas ni...

Mohamadazhan hjDesa said...

rahim tmbi tu masalah ja dulu....jangan nak tudung jari pada orang...sendiri mau ingat lor, cermin diri...tunggu blogger lain akan bongkar rahsia dia.......

SyedGraphiX said...

haa. pdn muka. kan da kantoii.. errkk. da ckup ke aku komen ni?

topijerami90 said...

fitnah lama nie,haha