Pages

Monday, January 10, 2011

Pencipta Lagu Isabella Hadiri Majlis Solat Hajat Ketika AJL Berlangsung

Semalam berlangsungnya 2 event besar. Satu di Stadium Bukit Jalil, dan satu lagi di Stadium Melawati. Di Bukit Jalil, berlangsungnya Final Anugerah Juara Lagu ke-25. Di Stadium Melawati pula dengan program Solat Hajat Selamatkan Selangor dan ceramah perdana bersama pimpinan PR.

Di kala para penyanyi, komposer, penulis lirik, dan orang ramai yang menonton Anugerah Juara Lagu di Bukit Jalil semalam, seorang penulis lirik terkenal tanah air yang popular dengan lagu ciptaannya Isabella suatu masa dahulu, hadir bersama-sama rakyat untuk menunaikan majlis solat hajat anjuran PAS pusat di Stadium Melawati malam tadi. Beliau adalah Bob Lokman.

beliau dalam lingkungan merah

bergambar bersama YB Mahfuz Omar


Sekali imbas mungkin kita tidak dapat mengecam yang itu adalah Bob Lokman. Ternyata beliau sudah banyak berubah. Siap bergambar dengan Ahli Parlimen Pokok Sena lagi. Tempat aku tu beb! Pokok Sena! Hehehe...

credit : MiLo SuaM

32 360 juta komen:

niesz said...

alhamdulillah..berubah mnjdi yg lebey baik.. :)

fadhdeela said...

alhamdulillah..bgsnyer dia.. :)

im following u :P

Meh singgah: Bile Cik Deela dpt Perfume!

Izan Ishak said...

betullah rasanya bob lokman dah berubah skrg. perasan masa dia kat raja lawak jumaat lepas...

**dah lama tak pi kedah...my sister dok bedong~

Nafisa81 said...

waa..siap ada aura merah lagi bob lokman...

aleen aiden said...

eh2,dah lame xnampak bb lokman nih.die nampak laen skarang.

diana said...

alhamdulillah..semakin ramai ye..!

sarah-najwan said...

akak tgk bob lokman masa gimik dia berundur dr jadi juri raja lawak ari sabtu tu..yg siaran ulangan..

xpasti sama ada bob brhenti jadi juri raja lawak atau x..hehe

da lain penampilannya..

khairunnisa ♥ said...

o.O baru tahu tu bob lokman..dia sudah berubah ye.. alhamdulillah.. langkah demi langkah..

nub said...

bob lokman di hatiku!!!
hehhe

De'din said...

mahfuz ahli parlimen kawasan dedin !
that's means rumah kita x jauh lah kan

Echin Nadiossa said...

hehe patut la dya kuar dr jadi juri raja lawak.bagusnyee.:)

RuSh D said...

alhamdulilah..

cek chun said...

ooo.. pokok sena mari rupanya. tapi tak pernah lalu lagi la kat sana, ehh..kenduri jgn lupa jemput naa. mau jugak lawat kawasan sana.

ibu hidayahamin said...

kalau Allah sudah memberikan hidayah kepada hamba-Nya yang terpilih... tiada siapapun yang boleh mengatakan 'tidak'.... subhannallah... moga kita sentiasa mendapat hidayah sehingga ke akhir hayat...

ct kamila said...

tahniah bob lokman.. dunia2 jugak..akhirat mesti sentiasa di hati..

kan2..

:)

Izamir Ridzwan said...

wah.. lama jugak tak nmpk beliau kat kaca tv

ALFALORA MOHD MUSTAFA said...

hurm~~ ramai kan artis kita finally mcmni...syukur...

mia said...

woww..info best ni bro..heheh..alhamdulillah berubah ke arah kebaikan..

a.samad jaafar said...

minat dgn bob ni..paling suka dia nyanyi ngan m nasir dalam lagu langgam pak dogo..

fatt said...

hai solihin :)

baru aku tau lagu isabella dia yg cipta..mcm tak caye. lgu tu mmg sedap!! alhamdulillah beliau dah berubah..apakah slps arwah din beramboi meninggal?

Anonymous said...

PROMOSI ALAT JIMAT MINYAK KERETA
sah sehingga 15/1/11
-------------------------------------
RM 99.00 SAHAJA (pos free)

http://www.facebook.com/alatjimatminyak

f_aRa_aINa989 said...

soyaman..mana hang dapat gambar ni??

pi skoedeng ka??

:P

CIK TOM said...

alhamdulillah nmpk perubahan yg baik :)

Solihin Zubir said...

@fatt : mungkin jugak.. huhu...

Solihin Zubir said...

@f_aRa_aINa989 : ha'ah.. pi skodeng... hahha...

eszol said...

bukan m.nasir ke yg garap lagu issabella tu?

LadyzuL ⎝⏠⏝⏠⎠™ said...

eemmm...kakd ada perasan juga kt dia dah berubah rasanya klu tak silap kakD masa dia belakon gambar Epolog syurga cinta kot....Alhamdullilah..

nur said...

kagum tgk bob ni
ALL IN ONE

@..eLiNzZ..@ said...

TAKBIR ! !

allahuakbar !

bagus berubah kpd yg baik . . =)

PuanBee said...

woo nampak lain dah bob lokman nih..

Solihin Zubir said...

@eszol: ramai gak ckp camtu.. aku pon baru tau sbnr mnasir yg garap.. dia cuma tulis lirik..

yana said...

ha'ah la,xprsan pn yg pic ni bob lokman..die nmpk laen skg..