Pages

Friday, January 28, 2011

Dapur Paling Bersih di Dunia

Pernah tengok dapur paling bersih kat dunia tak? Memang bersih sangat-sangat. Kalau hangpa makan hasil masakan dari dapur ni, mesti penuh berselera. Yummy.. Sedap!


Amacam? 'Bersih' kan? Sedap? Hehe.. Mungkin ada beberapa faktor yang membuatkan pemilik dapur tersebut terpaksa menjadikan tandas sebagai dapur. Kita tak tahu masalah dia yang sebenar. Tapi, agak-agak la kan. Takkan terdesak sampai camtu sekali? Tengokla sayur dalam mangkuk tempat kencing tu. Mesti 'sedap' dimakan selepas goreng.

Tolong ye.. Jangan tiru aksi di atas. Sangat menjijikkan. Tandas bukan tempat yang mulia. Tempat syaitan.

pic source : google

SZ : Harap-harap tu bukan kat restoran Malaysia

44 360 juta komen:

Miranisa =) said...

eiiii tak selera nye tengok...

nelly said...

ha ?
kotor gila !

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

muntah hijau kalau cm ni

Izamir Ridzwan said...

kat negara mna nih?

Fairosza said...

eee...baik masak kat luar rumah dpd masak dlm tu...

agaknya tu memang design dapur dia kot...haha

Solihin Zubir said...

@Izamir Ridzwan : kat sulawesi, indon.. kalau tak silap..

Muhammad Syahmi Sabidin said...

Subur sayur tu dapat 'baja' yang berprotein tinggi... ^_^

sarah-najwan said...

nmpk kotor tgk tmpt tu...eee..mmg xlalu nk mkn..

Izamir Ridzwan said...

@Solihin Zubir owh.. rasanya dia ni xde rumah kot.. pelarian

ibu hidayahamin said...

hehehehe.... hilang semua selera....

Puteri Iqa Izyan said...

bersih sangat :D



hoho.. sanggup tak makan kalau dapur mcm nih.

aLya said...

nie mesti tandas lame renovate jdik kedai makan..haha

*berbaik sngka jap..ngeee

monica lok said...

ewwwwwwwwwwwwwwwwwwww..x mok makan kalau dia sajikan saya makanan.. =.=

diana said...

tengok corak baju pompuan tu dah tau
ini kat indon..
giler punye pengotor...

f_aRa_aINa989 said...

ewwwww......

Woofer Storm said...

alhmdllah..kenyang gila makn kat situ,siap bungkus bawa blik uma lagi tu...hehee
tandas pun blh jdi dapur??pelik ni..

GreenAppleKu.com said...

Tergamak depa ni buat kat orang yang nak makan camni....nak makan kat luar kena hati2, kena terjah dapur tokey kedai makan!!

Tq geng hijau sebab dah tukar domain saya..

iqbalhakimi said...

huh...tak sanggup den..

sissyira said...

salam petang jumaat =)

sumpah loya sangat ;P

yott said...

yakss..
ape pny org daa!!

iniialahaku said...

hahahaha....siot je.dah bleh buat hdroponik camni..sve bajet tukang kdai ni ha.tnam sayoq kat dalam mngkuk2 yg ada je..

CikBulat said...

Eleee.. da bese da nmpak.. hahaha (muka jahat) mungkin ni tndas xprnh guna. hahaha (bajet baik)

CIK TOM said...

dapur mana ni??umah solihin punye ke??heheheh...gurau je ;p

cek chun said...

aiyarkkkkk!!!!
agak2 kalo daun tu buat goreng blacan sedap tak?

Solihin Zubir said...

@GreenAppleKu.com : sama2 geng hijau.. heheh..

Solihin Zubir said...

@CIK TOM : camne taw ni? hahah..

Solihin Zubir said...

@cek chun : tak payah taruk.. ada perisa asli.. haha..

The Crow Empire said...

Ini lah yang di namakan sistem dapur alaf baru. Lepas masak, makan. Lepas makan, terus membuang. hehehe.. Kalau di amalkan dapur mcm ni, baik untuk sistem dalaman badan. Canggih2 la sistem peradaban masyarakat zaman sekarang ni kan?

hehehe.. (^___^)

Cik Ila said...

ahhhh..tekanan tgk gmbr tu..hahaha..kompem boleh jd kurus,turun berkilo2 badan...sape nk diet,pegi la kt tmpt cmni...kompem kurus!

Cik Miera said...

yerk..!! xlalu i..

whitecappuccino said...

omaigod!!

Solihin Zubir said...

@The Crow Empire : ahahhaa.. bijak gak idea tu.. heheh..

Solihin Zubir said...

@Cik Ila : haha.. tu bkn takat bley kurus.. bley mati woo..

sfatimahzj said...

ohtidak!

h A n Y S said...

erk!
*pengsan*

Mama Kembar 3 said...

ewwww disgusting!!!! geli nyaaa

RuSh D said...

tgk jer dh geli..kalo mkn..hahaha..

Solihin Zubir said...

@RuSh D : tengok geli.. makan mati.. haha..

fatt said...

aku pnh tgk gmbr ni dulu...tgk sekali lagi pun masih rasa nak muntah. siyes takleh blah! *kembang tekak*

Yaya Zamimi said...

eeeyyyyuuuuuu...
geli kot!!

Nyssa Nuar said...

ni slh stu pnyebab yg mnyebabkn nysa agk paranoid ngan kdai mkn..uhuhuhu

bee said...

eii geli ...kat mana lah nih..

wanie m'nJ said...

blh muntah skrg???

GamUHU said...

Celaka! aku tengah makan kot. HAHA!