Pages

Monday, January 3, 2011

Cik Tom Buat Segmen Cari Jodoh?

Cik Tom menganjurkan segmen cari jodoh? Wahh.. Ini berita gembira buat semua para bujang senang, duda-duda serta janda-janda yang sekian lama menyepi. Kepada ibu-ibu, bapak-bapak siapa yang punya anak tu (macam lagu plak), boleh la rebut peluang ni. Hehe.. Kalau nak tau, pi la terjah blog Cik Tom sekarang. Menarik wooo!

Haha.. Sebenarnya hari ini tiba giliran blog aku di'review' oleh Cik Tom. Aku merupakan peserta ke-3 terpantas yang menghantar permohonan untuk Segmen Review Dari Cik Tom yang dibuka pada 17 Disember 2010 yang lepas. Hebat. Banyak traffic yang aku dapat dari blog Cik Tom hari ni. Banyak jugak yang follow aku hari ni. Terima kasih Cik Tom. Tapi sayangnya, aku tidak berkesempatan untuk terjah dan follow korang buat masa sekarang. Komen-komen pun masih banyak yang tak di'approve'. Sebenarnya dah 2 hari aku tak sempat nak update dan blogwalking. Aku sedang berusaha menyelesaikan masalah yang aku hadapi. Alhamdulillah.. Semakin menampakkan jalan penyelesaian. Nanti dah selesai, kita mula beramas mesra macam dulu balik ye. Akanku jalankan sesi membalas jejak satu persatu.

Dalam Segmen Review yang dibuat oleh Cik Tom terhadap blog aku hari ini, Cik Tom ada memuji prestasi blog aku sepanjang 2010. Beliau juga ada memberi cadangan terhadap aku agar melimitkan senarai bloglist kerana enjin carian tak berapa gemar blog yang ada banyak link blog pada first page. Selain itu, Cik Tom ada menyarankan supaya melakukan setting untuk mesra SEO seperti 'title swap', keyword dan sebagainya. Terima kasih di atas cadangan Cik Tom tersebut. Ia sedikit sebanyak dapat membantu aku melakukan lebih penambahbaikan terhadap blog ini. Lagipun blog ini masih dalam mood renovation.

Dalam review tersebut, Cik Tom ada menyatakan aku bekas ahli kongsi gelap. Haha..Cik Tom juga memberitahu yang azam aku tahun ni nak cari jodoh. Beliau menyarankan kepada sesiapa yang berminat, boleh la apply. Hehe.. Dah macam agen cari jodoh plak Cik Tom ni. Apa kata kita kahwin dua jela Cik Tom. Saya single, Cik Tom single. Elok sangat la tu. Ala.. Cik Tom tua setahun je pun dari saya. Haha.. Err.. Perlu ke aku panggil beliau Kak Tom? Hehe..

K,lah. Thanx a lot kepada Cik Tom yang sudi me'review' blog SolihinZubir.com ni. Kepada korang yang terjah, follow dan komen blog aku ni, nanti aku balas. Keadaan kurang mengizinkan sekarang. Ni pun aku curi masa sekejap. Yang mana aku sempat terjah malam ni, aku terjah ok. Pada yang nak terjah atau ngorat Cik Tom, boleh klik CikTom.com.

Sekian, wassalam.



SZ : Kedah ngan Terengganu. Bukan jauh mana pun kan. Kira jadi lah! Haha..

28 360 juta komen:

cek chun said...

akak leh jadi ketua rombongan beb..hahaha

Puteri Iqa Izyan said...

huhu.. nk ngurat2 cik tom ye :P

Ain Zulaikha said...

wow, bestlah blog kena review.. tak lama lagi mesti setaraf ben ashaari lah blog solihin ni.. semoga berjaya oke..

Amna.Qadeeja said...

huhu xsempat nk join review dr cik tom ari 2..mmg xjauh sgtla ganu ngan kedah 2,kalo cm 2 sy pn ade peluangla ngiahahaha :D

diana said...

akak setuju...
kalau nak pi merisik ajak
akak ye solihin..
teringin nak jalan2 ke terengganu..
hahahah

ct kamila said...

boleh pndang2 jgn pegang2..

eh..* ok xde kena mengena..

:P

kna terjah blog cik tom ni..
haha

Echin Nadiossa said...

wow :).ai like!

Boloque said...

wahh..hebat cik tom tuh..ko no 3..aku lambat lagi lah nampak nyer..kah3

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

macam best je kalau solihin zubir kawen ngn ciktom..hehe :) semoga dapat tingkatkan prestasi.. :)

shahjiehan said...

pergh... tiptop..lagi ramai, lagi payah la nk pilih~ kah3

Kalamhati said...

Cik Tom!!!ada org approach niii..setuju aje laa..wakekke

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hahaha...

lamaran terbuka utk cik tom tu apa lagi cik tom...

terima jer la hahaha

azrinrahim said...

hehe..bro nak cari jodoh ker ?? boleh shja ramai lagi muslimah kat dunia nie..pilihlah ikot empat perkara yer..incya-Allah sempurna rumah tngga..hoho tpy memang best pon blog bro nie..

diana said...

akak tag kamu ye..

http://diana-senyumsenyum.blogspot.com/2011/01/blog-akubukan-privasi-lagi.html

diana said...

akak tag kamu ye..

http://diana-senyumsenyum.blogspot.com/2011/01/blog-akubukan-privasi-lagi.html

Solihin Zubir said...

@cek chun : haha.. boleh2..

Solihin Zubir said...

@Puteri Iqa Izyan : cik tom yg ngurat sy dlu.. tp beliau xnk ngaku.. hehe..

Solihin Zubir said...

@Ain Zulaikha : hish! masih jauh nk kejar ben ashaari..
bg sy, blog ain lg hebat.. :D

Solihin Zubir said...

@Amna.Qadeeja : err.. sila isi borg.. haha...

Solihin Zubir said...

@diana : haha.. xpe.. otw ke ganu, sy singgah penang dlu.. hhee..

Solihin Zubir said...

@ct kamila : nk pegang2 kna tggu kawen dlu.. hehe...

Solihin Zubir said...

@FeeZ~Hafizah~cucuatokaji : apa yg beshnya? haha..

Solihin Zubir said...

@azrinrahim : haha.. insyaAllah.. thanx...

sarah-najwan said...

elok sgt tu solihin..
jgn lupa hantar kad utk akak..
setakat KT tu..akak bole smpai
sebab ciktom da bgtau akak
kat mana rumahnya...

kira begheh deh...hehee

CIK TOM said...

hehehheehe ;))

Wan Gerrard said...

ngorat jgn x ngorat =P

Miss Yaty said...

tahniah solihin sebab berjaya di review oleh cik tom... blog solihin memang hebat :)

Anonymous said...

I love www.solihinzubir.com! Here I always find a lot of helpful information for myself. Thanks you for your work.
Webmaster of http://loveepicentre.com and http://movieszone.eu
Best regards