Pages

Friday, December 17, 2010

Tercalon Sebagai Top 50 Blog Baru Pilihan (2010) Malaysia

Terkelu seketika apabila melihat blog Green Syndicate tersenarai. Sebab aku langsung tak serius memancing undi sepanjang tempoh pengundian Blog Pilihan (2010) Malaysia berlangsung. Hanya sekadar meletak banner di side bar blog aku sahaja. Tak sangka pulak blog Green Syndicate ni mampu tersenarai sebagai Top 50 sekaligus layak ke peringkat kedua. Biar betik? Aku mimpikah? Siapakah insan yang sudi mengundi blog cikai ni?

Walaubagaimanapun, jutaan terima kasih aku ucapkan pada yang sudi mengundi blog aku dengan penuh keikhlasan. Aku betul-betul terharu. Memang tak sangka. Aku tersangatlah menghargai jasa baik anda semua. Tak tahu camna aku nak zahirkan perasaan aku ni. Sokongan anda semua tersangatlah bermakna. Syukur Alhamdulillah kerana blog ini mampu melangkah ke peringkat seterusnya dengan sokongan anda semua.

Tahniah juga diucapkan kepada semua calon-calon lain yang berjaya layak ke peringkat kedua. Semoga berjaya tercalon sebagai Top 10 pula. Ribuan terima kasih juga kepada yang sudi mengucapkan tahniah kepada aku. Terima kasih kepada yang sudi berkunjung dan menjadi followers blog ini. Tanpa anda semua, blog ni takkan ke mana.

Syukur Alhamdulillah......


*Untuk melihat senarai 50 blog yang layak ke peringkat kedua, sila KLIK SINI!

40 360 juta komen:

sarah-najwan said...

tahniah solihin..semoga akan tersenarai utk top 10 pulak...

Mel © said...

gudluck solihin...blog anda mmg serius gempak....chayok...!!!!!!

http://www.melvister.com/

CheQ PP JoY said...

tahniah...teruskan usaha kamu..=]

Solihin Zubir said...

@sarah-najwan : insyaAllah kak.. thanx coz support sy.. :D

Solihin Zubir said...

@Mel © : ish.. xdela.. biase je.. makaseh Mel! :D

QaRr JaliL said...

congrates bro!!lps ni aku akn vote ko gak nnti..hooyeah!

p/s doakan aku utk exam 21 ni :D
terpakse pause jap berblogging

Atika Natasha said...

fuiy0oo..thniah2!truskan berbl0gging eh!

cik ciput said...

tahniah solihin.. =)

Solihin Zubir said...

thanx kpd suma yg sudi support! :D

♥ solehah ♥ said...

waahh.
tahniah solihin.. :)
hepi ea jd top50..
nnti leyh jadi top10 pulak.
ehehe..

Princess Nur said...

tahniah wak..org yg rajin berusaha mcm awk mmg layak!

Nur Misnan said...

salam solihin..
rezeki ada bersepah..
tahniah....

Rafina Mimi Zairul Murni said...

ok time kasih..blog ni terpilih x?

Mohamadazhan hjDesa said...

tahniah bro! aku support habis blog kroni ni.haha

diana said...

wah...
tahniah ye..
akak sah2 le tak dapat..
wakaka..

h A n Y S said...

wah~tahniah~
;D

zaMir said...

tahniah bro!!! teruskan berkempen!!!

Fariq said...

tahniah bro..
all the best

cik miera said...

thniah awk....hihi.suka lak ^_^

azwa_amani said...

tahniah.... :) amani dahb vote.. :)

Fxysche Nas said...

teruskn usaha..
terjah isu2 yg lebih hotttt pasni
hehe
zasss

wannurfazrini said...

nmpak dahhh :D

Nur Ardilla Najwa said...

salam...jemput join contest d blog saya... =)

http://jannatul-ardilla.blogspot.com/2010/11/game-for-fun-favorite-photo-contest.html

khairunnisa ♥ said...

tahniah solihin, teruskan dengan entri entri menarik ^__^ menarik kebaboom ^__^

good luck ;)

Solihin Zubir said...

makaseh semua pada yg sudi kasi support... :D

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

tahniah solihin..sy nak undi awak..hehe :) congrats2 :)

Solihin Zubir said...

@FeeZ~Hafizah~cucuatokaji : thanx feez.. =)

Ain Zulaikha said...

solihin, tahniah.. gud luck :)

cOnfuSeME said...

uitt...congrat2...nt dh mng wt knduri..hehe..:P

Solihin Zubir said...

hehe.. tankiew2..

Cik Su said...

tahniah la solihin.. dah popular dah sekarang

Cik Tom said...

tahniah2!!

Wan Gerrard said...

giler la bro, dha fofuler..tahniah2

Wan Gerrard said...

giler la bro dah fofuler, tahniah2

Ms sunsWeetz said...

congrates bro=)

moga tercalon 10th blog lak=)

Sephi Sephia said...

Tahniahlah!
Blog ni punya potensi dan jauh lebih baik daripada sesetengah blog yang lain. Teruskan berusaha!

=)

Solihin Zubir said...

@Wan Gerrard : hish! mana da fofuler.. ni berkat sokongan korg jugak.. huhu..

Solihin Zubir said...

@Ms sunsWeetz : insyaAllah.. thanx.. :D

Solihin Zubir said...

@Sephi Sephia : harap2 camtu la.. thanx.. :D

Miss Yaty said...

tahniah...jelesnye.....