Pages

Saturday, December 11, 2010

Pelik Sangat Ke Nama Blog Aku Nih?

1.  Sila ceritakan dari mana korang boleh dapat nama blog korang tu.

Black Syndicate. Aku suka hijau. So, aku tukar jadi Green Syndicate.

2. Apakah maksud disebalik nama blog korang?

Kalau Black Syndicate bermaksud Kongsi Gelap. Green Syndicate bermaksud Kongsi Hijau la eh? Bukan? Haha.. Blog aku ni bertujuan untuk berkongsi sesuatu yang hijau. Bukan hijau pada warna. Tapi entry yang aku cuba tonjolkan adalah bersifat hijau iaitu masih fresh, baru dan panas! Dan juga yang bersifat evergreen. Tak lekang dek panas. Tak lapuk dek hujan. Yeke? Apa aku merepek ni? Juga bersifat islamik. Hijau kan warna Islam. Yela.. Rock2 jugak.. Akhirat jangan lupa.

3. Siapa orang kuat blog korang tu?

Anda semua! Tanpa anda, siapalah aku.

4. Angan angan terhadap blog tu.

Nak blog ni lebih dikenali dan lekat di hati pembaca! Walaupun aku tak update, masih beribu yang singgah blog aku tiap hari.

5. Kalau nak tukar nama blog , korang nak tukar nama apa?

Sekarang ni pun tengah plan nak tukar nama. Tapi tengah kompius. Maybe SolihinZubir.com kot.. err.. ada cadangan? =_='

6. Kalau berkemampuan , korang nak iklankan blog korang tu kat mana?

Nak letak link blog aku kat muka depan website google. Google kan website paling top! hehe.. Tapi, boleh ke? Murah je kot.. haha..

7. Blog yang pastinya wajib korang singgah setiap hari .. Satu je yeer ..

Ish.. Banyak! Kalau sebut satu je, maybe boleh cetus kontroversi ni. Huhu.. Takpa! Sebut jugak! Realiti Konspirasi! Dia ni memang idola aku.

8. Sila lengkapkan .. SAYA SUKA BLOG SAYA KERANA .... tidak lebih 20 patah perkataan ..

Saya suka blog saya sebab saya cintakannya sepenuh hati saya. Cintaku padanya tidak berbelah bagi. Love u my blog! Muah! (Tolong lempang aku kejap!)

SZ : Malam ni memang kalut!

23 360 juta komen:

cek chun said...

meh sini nak tlong lempang. nak tangan kanan ka kiri :p

harap2 impian jadi kenyataan la.
blog best hari2 orang datang jengok.

shahjiehan said...

nk lempang jugak

zaMir said...

tambah 1 lg lempang....

Kalamhati said...

dah ada org tolong lempang..hihihi

Cik Su said...

baru cik su taw ape maksud green syndicate. hehe..

Solihin Zubir said...

ahahaha... terima kasih pada yg sudi melempang diriku ini.. hehe..

Si Gadis Semasa said...

meh sini nak tolong lempang :D

hehehe . name greensyndicate dah okayy . takyah tukar pun takpe . unik !

sarah-najwan said...

meh sini cikgu nak rotan..takmo lempang2..

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

solihinzubir.com..best2 :)
takmo lempangla..nanti blog ni pun jawab "ehem2 i love u too mr solihinzubir"..siap kuar suara lagi.hehe...

Izamir Ridzwan said...

huh, aku pon suka zack zuhairi.. suka sgt entry kartun2 dia

Cik Hasnah said...

First time singgah blog ni..
best blog ni..hijau je sume~
nanti nak singgah lg la~ :D

pena said...

klu tuan blog sendiri yg tak syang blog sendiri, sapa lagi kan.. hehe..

suka realiti konspirasi gak..

QaRr JaliL said...

haha..styla jwpn ko.haha

New Hope said...

,ni ape ni tag ke?

KLIK SINI: MAHASISWA TERLAMPAU

Solihin Zubir said...

@cik hasnah : thanx.. rajin2 la singgah.. :D

@ new hope : ni segmen kt blog Ben Ashaari.. try la join.. :D

Cik Tom said...

wah segmen br ek...nak join tp malas nak menaip mlm ni..xde mood..hehe

br tau dr mana solihin dpt nama green syndicate..hehe ;)

Solihin Zubir said...

@cik tom : akhirnya terbongkar jugak rahsia kan.. hehe..

diana said...

akak dah lama tak lempang orang..
hilang dah skill melempang ni..!

Sepatu Hijau said...

salam..

yang penting kita suka ijo..hehe

Solihin Zubir said...

@diana : haha.. kasi penampar jepun nak?

Mama HidayahAmin said...

hehehe... mama datang nak lempang kamu la ni... hahahaha... jangan mare... oooo baru mama tau yang kamu minat hijau ya....

Solihin Zubir said...

ish.. knapa ramai sgt yg sudi melempang diriku ini.. haha..

azwa_amani said...

suka blog ni.. :)