Pages

Monday, December 13, 2010

Jenama Puma Versi Baru

Tau tak jenama PUMA? Puma ni antara jenama sport yang popular seperti Nike dan Adidas. Biasanya kita selalu jumpa baju jenama Puma yang ada lambang macam kat bawah ni kan.




Ok, sekarang tengok kat bawah ni pulak.. Lagi original punya mari. Barang hidup lagi tu.. Haha..




Dan yang kat bawah ni lagi tak boleh blah.. Adeyhh.. Sekali Tuna daa.. Ala-ala Puma gitu..




Jenama Sardin ada tak? hehe.. :D

24 360 juta komen:

diana said...

macam kucing betul je kan..
hahah..

Nur Misnan said...

salam solihi.. hu3
yang bab puma kucing tdo tuh besttt

QaRr JaliL said...

yang kucing 2 memang x bleh blah la..
hahahaha

nur intan hazirah said...

hahahaha like la jenama tuna tue hikhihk nak sehelai????

Izamir Ridzwan said...

eh tu bukan kucing real ke.. bro, ada akaun fb x?? nak add.. x pon add IR.. search Izamir Ridzwan

h A n Y S said...

gambar 2nd, ingatkan 'eh?kreatifnye..gambar puma ada timbul2..' hahaha..pandai pulak cat tu posing cenggitu.. blh hire jd model ni..

Solihin Zubir said...

haha.. macam kucing betul je kan.. pandai diorg design.. hehe..

zaMir said...

letak anak rimau pun ok gak bro!!

Mohamadazhan hjDesa said...

haha, kucing tipu2 ka

Sepatu Hijau said...

salam..

tunggu nanti syira buat :)

Encik Bell (beLalaNG) said...

HAHAA.. suka bju no2 tu!!! :D

Izamir Ridzwan said...

tu la nmpk cam real.. 3d

sarah-najwan said...

yg baju kedua tu..meow betul ke solihin..nmpk real je..

Sephi Sephia said...

Hahaha...
adeh, saki perut tengok jenama pada gambar no2 tu...

Solihin Zubir said...

@kak sarah : mmg meow btol pon.. hehe..

Wan Gerrard said...

tu bukan puma kot..dah MEOW brand die..hahaha

zacky ~786~ said...

berdekak smpai tak larat nk gelak da nie.. hahahahaaaa ...

gler gempakk !:P

GLORY ARSENAL..

Si Gadis Semasa said...

alahai , kucing tu hebattt lah !!! :D

Cik Tom said...

comel sgt jenama kucing..kiut...hihi :)

Ain Zulaikha said...

hahaha ni kompem berat.. hehehe

farhana_acimek3 said...

terkedu hahahhha

azwa_amani said...

huhuhuhuhu,,kelakar laaa.. :)

fromjarn said...

mmng kelakar...
mula ingat cm real je..

Rossnie said...

stylooo + sematttt gila arr