Pages

Friday, December 10, 2010

Blog Baru (2010) Pilihan 9! Undi No.325!


Bertalu-talu ucapan tahniah masuk ke shoutmix n commentbox aku tadi. Aku ingat dah menang. Rupanya baru tercalon. Haha.. Perasan betoi! Macam la boleh menang. Ok, sebenarnya blog aku baru sahaja disenaraikan dalam senarai Blog Baru Pilihan 2010 dalam kumpulan 9. Nombor 325! Aku pun baru dapat tau coz baru ja online. Masa betul2 mencemburui aku. Banyak kerja nak kena buat.

Ada sesiapa yang nak undi aku tu, boleh la. Tapi bukan sekarang, coz undian belum dibuka. Mungkin minggu depan kot. Kalau nak undi aku tu, kena ingat nombor 325! Tudiaa.. Highlight besaq-besaq skit. Sebab cara undian, kena ingat nombor, bukan nama blog. Tak mau undi pon takpa. Aku bukan suka memaksa. Cinta mana boleh dipaksa kan? Hehe.. Join sekadar suka-suka. Aku tau, lebih ramai lagi yang lebih layak daripada aku. Chewah.. Ayat pasrah. Poyo btoi. Haha..

K,lah.. Malam ni aku nak blogwalking ja. Takmau update entry. Nak terjah entry kawan-kawan. Maafla kalau terlambat terjah sikit coz aku sangat busy. Waktu malam je boleh online. Tu pun tak lama. Kalau yang terlepas pandang tu, harap faham la ye. Aku tak larat nak jejak semua. Tapi akan cuba sedaya upaya jugak. Sebab aku sedar, tanpa sokongan anda, siapalah aku. =)

30 360 juta komen:

Boloque said...

undi anda adalah rahsia..he3

HANGAT: Misteri Di Sebalik Logo Olimpiade London 2012

Cik Su said...

325 yek.nanti cik su undi.. hehe..

Ain Zulaikha said...

yaaa yaaaa marilah berkempennn. hahaha

Ms sunsWeetz said...

jom berkempen=)

Izamir Ridzwan said...

329 yer. ok noted.. undi IR juga.. no 40

Kalamhati said...

All de best solihin!..kempen jangan tak kempen..=)

Izamir Ridzwan said...

ehh td tulis 32 brpa?? 325 kan?? oke2.. ingat2..

shahjiehan said...

tahniah2...aku masuk gak http://shahjiehan.blogspot.com/2010/12/shahjiehanblogspot-masuk-dalam-list.html

no 227! hehehhe

FeeZ~Hafizah~cucuatokaji said...

ye2..saye undi awak..jgn risau..hehe :)

TunTeja said...

Tahniah!!
tertipu dengan jumlah comment! cisss.hehehe
jemput singgah sini
http://dyatunteja.blogspot.com/

iniialahaku said...

haha..kempen2..

sarah-najwan said...

okes da tercalon solihin
ada rezeki bole menangkan..

semoga berjaya..

eiela said...

gud luck ok..jom support menyaport,,

Nomborku 369, Kumpulan 10 Blog Baru Pilihan

Miza Yusof said...

good luck :)

mama hidayahamin said...

semoga berjaya...

Solihin Zubir said...

@tun teja : tahniah krn tertipu.. hehe..

err.. thanx semua! :D

Amna.Qadeeja said...

oh ! xsbr mahu berkempen haha !
marilah mari kita mengundi keh3
btw,sy juga tercalon heee

pilihan kedua n no nyer sng saja 50 ! 50 oke ngaaa vote ya ! ;D

ali said...

wah aku undi blog ni.

Cik Tom said...

cik tom akan undi no 325..hehe..cik tom punya no 305 kat group 8..tp chances tipis kot..hehe

Afiefah Safieni said...

mesti undi punya..
sokong bloger kedah..
325 =D

Izyanti said...

Nak undi ke tak nak..? Ye la. Cinta tak bole dipaksa kan? haha.
Good Luck..!

p/s: Undi je la kot. haha.. Jgn mrh!! :D

Solihin Zubir said...

hehe.. thanx kalau sudi undi.. tak undi pon takpa.. lgsung x ambik ati.. undi anda adalah rahsia.. kan.. :D

WAHIDA ALIAS said...

wahhh..gudluck ye solihin!!mane la tawu no 325 tu ade ummpphh!!haha

New Hope said...

undi gak,

SELEPAS PTK

cikida said...

gud luck ya ! caiyok2 !!

Nafisa81 said...

camne nak undi..takde peti pos pun..

shahjiehan said...

good luck!

Solihin Zubir said...

@nafisa : kalau undi yg tu, kena tggu PM bubar parlimen dulu.. hehe..

err.. thanx suma.. :D

f_aRa_aINa989 said...

saya mesti undi kamu punya..=)

Solihin Zubir said...

@fara aina : thanx mrs soya.. hehe..