Pages

Wednesday, December 8, 2010

Analitik Traffic Pecah Rekod! Hampir 2000UV!

Tadi aku try check analitik traffic aku kat nuffnang, aku berasa sangat terkejut. Traffic aku pecah rekod. Bukan sikit. Tapi gila-gila punya dia mencanak. Sebelum ni aku selalu dapat 200-400 UV je sehari. Tapi traffic aku pada 6 Disember 2010 mencatatkan peningkatan yang sangat menakjubkan. iaitu 1628 UV sehari! Memecahkan rekod lama, 750 UV sehari.

Mungkin ada yang cakap, "Ala.. Tu pun nak kecoh!". Yupp.. Memang aku nak kecoh sebab aku nak ucapkan jutaan terima kasih pada yang sudi singgah kat blog aku ni walaupun ianya satu persinggahan semata-mata. Sokongan anda semua amatlah dihargai. Teruja beb sebab 1st time dapat traffic tinggi macam tu. Tapi kalau nak lawan blog-blog otai tu, memang tak dapat la.

Kat bawah ni ada graf analitik traffic ke blog aku selama seminggu. Bermula 1 hingga 7 Disember.
klik gambar untuk tumbesaran yang sehat!
Catatan pada tarikh 6 Disember memang menakjubkan bagi aku. 1628 UV sehari! Tapi semalam ia kembali menjunam kepada 530 UV sehari. Macammana traffic aku boleh mencatat peningkatan yang mendadak pada 6hb Disember? Nak kata ada entry panas, tak dak la panas sangat. Yang aku tahu, entry berkenaan doa awal tahun dan akhir tahun tu lah yang banyak mempengaruhi jumlah UV pada hari tu!

Alhamdulillah.. Syukur.. Dengan rekod baru yang berjaya dipecahkan ini, aku akan cuba meningkatkan lagi prestasi sedia ada. Kerana rekod bukan untuk dipegang, tetapi untuk dipecahkan! Sokongan anda semua amat diperlukan sebagai semangat untuk aku! Jutaan terima kasih diucapkan!

SZ : Semakin bersemangat untuk berblogging!

35 360 juta komen:

Izamir Ridzwan said...

klu maintai 2000uv tu tak lama lg nuff bg BE lah..go go chaiyok,. i'll support u

Lis Amir said...

wahh, tahniah! orang ramai nak baca doa awal dan akhir tahun. byk pahala awk dpt :)

fairus said...

Tahniah.. Tahniah..

Sern said...

wa..hebat2..saya dah luntur semangat nak blogging...huhuhu..!

diana said...

wah...
tahniah ye..
semoga satu hari nanti jadi blogger yang berjaya

Solihin Zubir said...

@IR : haha.. nak maintain mmg susah.. huhu.. nway, thanx!

@ lis amir : err.. thanx.. harap2 camtu la..

@fairus : thanx..

@sern : rilek bro! jgn putus asa!

CaRr JaliL said...

prgh...dasyad bro..
aku pun tapena smpi itu..

Solihin Zubir said...

@diana :err.. insyaallah kak! makaseh coz salu support! :D

nur said...

wah hebat n tahniah
ALL IN ONE

Skype Crew said...

Tahniah...smoga nilai pahala yg ko dpt lbh tinggi drp uv tsbut... ;)

Amin...

Gathering Blogger Futsal

mama rifQy said...

Hebatnye adik solihin iniii..bagus!

and sangat2 appreciated sbb awak slalu terjah kat blog kecik saya iniiii

Thanx n tahniah dari MamaRifqy!

cOnfuSeME said...

nice bro..congrat...

*keep on blogging...^_^

farhana_acimek3 said...

taniah!!!

fatt said...

ko rajin blogwalk kan solihin..aku rasa blogwalk ni mainkan peranan penting..apapun, tahniah..hrp menten lagi! :)

Ms sunsWeetz said...

wow bro congrates berkat tu
hehe
lepas nie lau dpt B.E
jgn lupa Ms hehe

Mama Kembar 3 said...

wah hebat tuh! moga moga pasni slalu laa trafik camtu, good luck!

Amirrah Zawani said...

wahh tahniah2...
berkat doa awal tahun tu :)

Pemilik Blog said...

terer nye ko bro...
mmg patut pun.. blog ni bagus..
kalu aku pun akan kecoh 1 kampung..

jom tlg aku naik kan traficc..
http://blogmacammacamada.blogspot.com

Dhana/戴安娜 said...

salam sahabat
wah bagus tuh punya saya hampir meledak gak karuan hehehe

nazirulhazwan~ said...

nice bro.selamat berbelog.den x penah cecah 2000uv lagi.gogogog

RuSh D said...

congratz bro..

Solihin Zubir said...

terima kasih semua!
tanpa anda semua, aku tak mungkin dpt capai traffic setinggi tu...
syukran!

Nafisa81 said...

waa...hebatnyer dia...teruskan usaha yer...

Kumbang Jingga said...

traffic blog aku lg dasyat..belas2 org je sehari hahaha..itupun dorang ckp dorang tersilap taip address kihkih nasib2..org yg hensem atau cun memang akan femes cepat..tahniah bro..hehe

Cik Ila said...

Cik Ila follow blog.. :)

Solihin Zubir said...

@nafisa : xdela hebat mane pun la akak..

@ kumbang : uishh.. apa ko ckp camtu.. takpa! jgn putus smgt bro! truskan usaha..

@cik ila : thanx.. :D

shahjiehan said...

style blog anda...mmg beribu hit tiap hari...tahniah!

sy budak baru blajar..hit x smpai 100 pon..nk smpai sepoluh apetah lagi...huhu

shahjiehan said...

nk share pon boleh ...jnji link kan page ustaz2 tuh...=)

Ain Zulaikha said...

gila lah, saya 1 hari nak sampai 400 susah woooo

h A n Y S said...

woah! tahniah!
;D

Tomato Gurl's Life said...

patut kecoh la,,mmg hebat giler uv blog ni..cik tom xpernah dpt uv byk tue..tahniah ye solihin..jadikan ni sbgi semangat utk terus berkarya ye :)

Amna.Qadeeja said...

waahhh,hebat giler kamu ! share ler cket kih3 teruskan berbloging bro ! =)

Solihin Zubir said...

err... thanx.. ini pun berkat sokongan semua.. =)

Sham said...

syabas insp sahab...

Wan Gerrard said...

pergh tahniah la bro..xleh share2 ke, bagi sikit kat aku ke =P