Pages

Friday, November 26, 2010

Ujian Pra Kontrak Untuk Ejen Insurans

Salam sejahtera diucapkan buat rakan-rakan blogger sekalian. Dalam keadaan tergesa-gesa aku update entry ni untuk memohon sejuta kemaafan disebabkan tidak dapat menziarah, membalas jejak, membaca dan mengomen entry terbaru anda semua seperti kebiasaan sejak 2 hari lepas. Sesungguhnya sekarang aku cuba menjauhkan diri daripada dunia internet ini buat sementara waktu bagi memberi tumpuan penuh membuat persediaan menghadapi ujian pra kontrak ejen insurans. Aku dikehendaki menduduki ujian tersebut bagi melayakkan syarikat aku mendapat lesen serta menandatangani kontrak sebagai wakil ejen Kurnia Insurans. Satu lagi usaha untuk mengembangkan sayap perniagaan Lubok Rezeki Enterprise yang masih lagi bertatih.


Jauh dari sudut hati, perasaan aku meronta-ronta nak buka blog. Tapi aku terpaksa menepis semua godaan tersebut. Aku harus mengkhatam buku setebal 438 muka surat bagi menghadapi ujian tersebut pada besok hari, Sabtu 27 November. Otak aku dah mula rasa berat dan agak tekanan. Istilah-istilah dalam buku tersebut sangat memeningkan sistem saraf otak aku. Nasib baik kulit buku tu kaler hijau. Semangat la sikit. Err.. Apa kaitan? Hehe.. Anyway, aku harap aku dapat sukses besok! InsyaAllah..


Dah setel nanti, aku cuba terjah korang semua! Jutaan terima kasih diucapkan kepada yang masih sudi membuat lawatan ke sini. Dan yang paling aku terharu, masih ada yang sudi follow blog aku yang tak seberapa ni. Dah 500 Followers! Alhamdulillah.. Tapi, follower ke 500 aku tu tak tinggalkan link. Camne aku nak terjah? Kalau aku terlepas pandang blog yang followed aku ataupun ada entry korang yang tagged aku tu, tolong maklumkan kat comment box entry ni ok. Aku akan cuba sedaya upaya memuaskan hati semua rakan-rakan sekalian. Kerana anda semua pemangkin semangat untuk aku terus ber'blogging'.


Wish me Luck! Thanx! :D

SZ : Korang semua wajib beli insurans kat aku nanti! Hehe..

13 360 juta komen:

Cahaya said...

gud luck....

yott said...

gud luck SZ..:)

diana said...

akak doakan semoga kamu berjaya dunia dan akhirat..

sarah-najwan said...

semoga berjaya solihin...

Kalamhati said...

bittaufiq wannajah (all de best) solihin..akak doakan yg terbaik utk awak..insyaAllah

carr jalil said...

all the best :)

WAHIDA ALIAS said...

gudluck ye solihin...

Cik Su said...

oo.nnti beli insuran dengan solihin je lah...hahaha

yusz78 said...

good luck!
malaysia boleh.. :P

Nafisa81 said...

gud luck!!

nuriz said...

wah patut lama "tak nampak" solihin heheh..gud luck ye

Solihin Zubir said...

huhu.. makaseh pada suma yg sudi mendoakan...
test td sgt susah ok! huhu..

Ms sunsWeetz said...

gambate~chaiyok! babasha!!