Pages

Sunday, November 28, 2010

Man United Belasah Blackburn 7-1

Man United belasah Blackburn 7-1! Blackburn kena bakaq sampai jadi abu malam ni!.. Haha.. Memang Pergh ar! Malam ni memang malam Berbatov! Hatrik 5 bijik weyh! Diulangi, 5 bijik sahaja Berba Top sumbat! hehe.. Park Ji Sung n Nani sebijik! Hahaha... Memang top perfomance btoi! Puas hati aku bila kelab feveret aku sejak kecik, Manchester United menang besaq! Dah lama rasanya MU tak kenduri gol macam ni. Meremang bulu roma aku. Teruja weyh! Rekod tanpa kalah musim ni terus dilebarkan kepada 15 perlawanan.

MU sekarang kembali merampas puncak liga daripada Chelsea. Buat sementara? Mungkin buat sementara andai Chelsea pun mampu menang besaq dengan 7 gol menentang Newcastle besok! Tapi rasanya tak mampu kot! Haha.. Arsenal menang jugak tadi. Cuma sempat merasa sekejap jela dok kat puncak tu. Sory eh.. Tu tempat MU la.. Hehe.. Mood aku kembali pulang! Owh Yeah!

Glory-Glory Man United!


SZ : Ada sapa-sapa tak puas hati MU menang? Ala.. Kasi la can aku nak berlagak sat.. Hahaha.. ;-p

17 360 juta komen:

abdul rasyid..... said...

glory2 man united..hahha

princess hanna said...

i like~ glory2 man u~

KAWAN ANDA said...

man united...hahahahaha/

Mohamadazhan hjDesa said...

menang nasib ja tu.hehehe

Dark Half said...

pehhh...semangat btol incik solihin.aku bukan fan MU, takpe la kasi chan..

Cik Cici said...

waaa knp saya sokong arsenal?hahha.lawak je ;p

sarah-najwan said...

tapi akak xminat bola..guaner tu..hhee

diana said...

musim baru ni akak belum tengok lagi EPL..
sebab maisara dah tak boleh di bawak berbincang..
hhahah..
akak sokong chelsea..

ken said...

cool berbatov! :D

Wan Gerrard said...

cet main home lwn blackburn bleh la =P hahaha

pena said...

atas pagar.. xsokong sapa2x..

klu malaysia takde, pena x lyan game 2.. haha...

Amna.Qadeeja said...

awk ske tiru sy an??? bkn ari 2 awk ckp mnat chelsea kew muaahhaa ;D

Ain Zulaikha said...

owh, bola..

Solihin Zubir said...

@kak diana : akak chelsea? cis! kita musuh! haha..

@gerrard : tunggu la liverpool nak kena ngan totenham malam ni.. huahua..

Solihin Zubir said...

@AQ : oit! sy peminat MU sejati ok.. hehe..

Nafisa81 said...

koi pengerusi nombor 1 say no to Man U fan club!!haha

Solihin Zubir said...

@nafisa81 : cis! dgn ini, sy mengishtiharkan kita musuh! hehehe.. ;-p