Pages

Tuesday, November 23, 2010

Kecanggihan Teknologi 1000 Tahun Akan Datang


Make-up tak perlu berjam-jam.. Pakai cop je..

Komputer akan bagi hukuman kalau
digunakan untuk benda tak senonoh

Doktor mampu memeriksa
tulang manusia tanpa bantuan X-Ray

Kita boleh memilih pelakon kegemaran kita
tanpa menukar ceritanya

Bas sekolah akan digantikan dengan
basikal akrobatik untuk mengelakkan pencemaran

Ada alat istimewa bagi yang
mengalami selsema

Tak payah pergi pantai untuk meluncur

Ada alat untuk senaman masa tengah tidur

Tak perlu menggalas beg..
Beg yang menggalas anda..


Mudahnya hidup kalau semua itu terjadi.. Haha.. Sangat mustahil kan.. Ntah-ntah dah kiamat pun masa tu.. Wallahu'alam.. Ish.. Takut! Mudah-mudahan Allah mempermudahkan segala urusan kita di dunia dan di akhirat.. Amin..


SZ : Kalaulah ada mesin masa..

32 360 juta komen:

raziellia said...

stylo lah entry nih ..
best !!

yott said...

hahaha...sy paling suka teknologi yg paling atas sekali tu...
selalu nak gi ofis mst dah terlewat..bgs aa kalau boley makeup mcm tu..heheh

entri best SZ..;)

Solihin Zubir said...

hehehe.. org pompuan mmg! mekap berjam2.. elok sgt kalo ada cop muka tu.. hehe..

Nyssa Nuar said...

ahahahaha...seronok2!!!!best cm ni!!!

Almy said...

xda ka teknologi yang blog boleh update sendiri? :-p

diana said...

sekarang pun hidup akak dah cukup mudah..
tak nak apa2 dah..
setakat sakit sikit2 tu biasa la..kan??

diana said...

sekarang pun hidup akak dah cukup mudah..
tak nak apa2 dah..
setakat sakit sikit2 tu biasa la..kan??

Yaya Zamimi said...

wah!! nk mesin yg bsenam smbil tido... ;D

biskut said...

kalau lar aku sempat...

azwa_amani said...

huhuhuhu..lawak lah..ade plak peralatan mcm tu erk..

De'din said...

tggi betul maginasi owg yg lukis nih!
salute lah kat owg2 mcm ni..

De'din said...

tggi betul maginasi owg yg lukis nih!
salute lah kat owg2 mcm ni..

Ain Zulaikha said...

hahaha... gambar makeup, gambar toilet, haha kelakar..

kalau lah ada pintu ke mana saja. :D

carr said...

yg running nose 2 mnrik gak..haha

ct kamila said...

sng ade mesin make up 2..so x yah susah2 nk blaja make up..

haha

:P

Kalamhati said...

hehe ntah sempat ntah tidak kan kita jumpa ngan mesin sbegini..tp cem best je..hehe

Skype Crew said...

skype suka yg no 1..haha..

klu ade msin make up kn best, xpyhla nk tgu pompuan berjam2 mekap..hahaha..

Murah Rezeki 1 | Majalah Solusi Daripada GreenAppleKu

RoSs_NiE said...

woww..gud animation..hikhik..mmg berteknologi

Tomato Gurl's Life said...

hehe..menarik+lucu plk 1000 tahun akan dtg..

Izamir Ridzwan said...

ish kalau macam ni.. nak jadi malas lah..semua robot yang buatkan

sarah-najwan said...

jika gini gak..satu urusan lak nk menghandle mende2 ala-ala robot tu..kang..xkena buat dgn baik..dirobotnya tuan sendiri..haru..

nampak mcm sukar tapi tidak mustahil...sama2 kita tunggu..

Princess Nur said...

nice entry! tapi kan kalau nak mesin masa tu kena cari Doraemon dulu lar..hehe

Cik Su said...

haha..kalau senaman mase tidur tak tidur la cik su lagu tue

efa said...

pic animation yg first tu x leh blah la...hehehe..kalo ada pon x nak la...sakit kot kena pang dimuka 1 hahaha...good info..kalau la ada semua teknologi ni...ish2..mcm2 :)

Ms sunsWeetz said...

teknologi kadang membawa keburukan kalau da teknologi sgt takut lar..DANGER!!

Fiqas said...

haha...sy nk yang first tuh....

saff'sWords said...

aku suka yang ada alat istimewa bagi yang mengalami selsema. aku nie kuat selsema. hope mmg ada nanti ehhe :)

Afiefah Safieni said...

wah bes nih...
nak jadi manusia masa hadapan lah.!!!

Amirrah Zawani said...

menarikk gila..
nak try yg mekap tu lah..
cop je kat muka.. hahaha!!!

Lulu caldina said...

eheh..so kreatif..

kalau ada mesin masa, nak jd kanak2 balik..

Izyanti said...

haha. BEST ouh klau beg yg galas kita. bukan kita yang galas beg. tiap2 hari kena bawak beg. :D

yusz78 said...

wah! best giler...haha