Pages

Sunday, November 21, 2010

Jenayah Rogol - Malaysia di Ranking ke-38 Dunia

Berdasarkan statistik jenayah rogol yang dikeluarkan, Malaysia menduduki ranking ke-38 dunia. Malaysia juga adalah negara Islam yang berada di ranking teratas. 'Hebat' bukan? Inilah akibatnya apabila hukum Islam diambil mudah. Ajaran Islam dibelakangkan oleh pemimpin kita.  'Tahniah' kerana berjaya memacu negara hingga ke tahap seperti ini. Team bola sepak kita pun hanya mampu menduduki ranking ke-150 dunia. Ini ranking ke-38! Bangga tak jadi rakyat negara yang mempunyai kadar jenayah rogol yang tinggi? Inilah yang dikatakan Cemerlang, Gemilang dan Terbilang!

*source : http://www.nationmaster.com/graph/cri_rap_percap-crime-rapes-per-capita

Apa pendapat anda selepas melihat statistik di atas? Itu baru jenayah rogol. Gejala seks bebas belum lagi dikira. Itu belum lagi negara kita dijadikan hub hiburan seperti yang dirancang oleh kerajaan biru. Kalau dah jadi hub hiburan nanti camne? Ish.. Nauzubillah.. Sebab tu la diorang wujudkan sekolah hamil kot. Memang dah prepare awal-awal.

SZ : Mencegah lebih baik daripada mengubati!

17 360 juta komen:

Mohamadazhan hjDesa said...

salam bro, tahniah2, malaysia boleh, satu malaysia.haha. nnti pangkah lagi BN. hadiah istimewa utk rakyat.dulu kini selamanya (*panas hati ni!)

moga kita semua terlindung fitnah akhir zaman.

mohon kongsi ya, moga dirahmati.

Kalamhati said...

huhu laa taqrobuzzina..

Solihin Zubir said...

@azhan : yaa.. silakan kongsi.. hhmmm.. pakat2 la pangkah depa lagi pasni nowh.. hahaha..

RuSh D said...

teruk2..bahaya nie...

a.samad jaafar said...

uisskk.. M'sia ni sume boleh.. bolehnye byk yang buruk daripada yang elok.. nak pindah ke 'bulan' la..

carr said...

bang!!

mak aih..
dasyad tul...

Cik Su said...

memang haru biru..tahniah kepada semua rakyat malaysia hahaha

Hishyamuddin said...

caya laa...
dalam ketegori teratas gak malaysia ni..syabas2..
ape nak jadi la sekarang ni.huhu

hamzah ian said...

38??? alahai...

zacky ~786~ said...

hebat x2.~
cam haram..!

fatian athiea said...

uiksss..
tinggi jgk tu..
ntah la nak predict camner..
nk kte ni byk kerja org xnplajarn..
kdg..org educated pn buat smue ni.demn!

Fuziani JSR said...

Sape pangkah tu insaf2lah....

tieha ismail said...

walopon yg ke 38, dh cukup menakutkan kalo nak kuar umah...cmne laa kalo berada kat tempat yg teratas tu...jgn prgi ouh negara yg femes ngan kes rogol ni...carik pasal !

Pencacai Alim said...

Kna laksanakan hukum Allah..

chentamiera said...

hmm...ni la dunia akhir zaman...
jauhkn la kiter semua dari semua ni..

kobEj0rdan~ said...

hahaha, aku berbangge!!
tahniah kepada semua yang menolak islam!inila akibatnye,
bukak mata, islam is da best way of life~

Anonymous said...

tak sangka romania,czech rebuplic ngan russia bawah negara kita...aku ingat dorang ni lagi banyak kes cam ni sebab dorang ni pakai seksi meksi

-billy fecren