Pages

Saturday, November 20, 2010

Happy 24th Anniversary Mom and Dad


Hari ini, 20 November 2010, genap 24tahun perkahwinan Ayahanda serta Bondaku yang tercinta. Setelah 24tahun melayari bahtera perkahwinan bersama-sama, mengharungi ombak dan badai, ribut dan taufan. Alhamdulillah.. Masjid yang di bina atas dasar cinta ini masih lagi utuh sehingga kini. Walaupun bermacam-macam fitnah dilemparkan. Bermacam-macam dugaan yang diberikan. Jodoh mereka cukup kuat.

Di kesempatan ini juga, aku sebagai anak sulung mewakili 6 orang adik-adikku ingin merakamkan jutaan terima kasih yang tidak terhingga di atas kesabaran, jerih-perih ayahanda serta bonda yang bersusah payah membesarkan kami sehingga kami 7 beradik menjadi 'manusia'. Kami tahu, segala jasa dan pengorbanan ayahanda serta bonda itu tidak akan terbalas dengan harta dan wang ringgit serta apa cara sekalipun. Kami hanya mampu berdoa agar kita sekeluarga kekal bahagia di dunia dan di akhirat. InsyaAllah.

Selamat Ulang Tahun Perkahwinan yang ke-24 kami ucapkan buat Ayahanda serta Bonda. Semoga jodoh Ayahanda serta Bonda terus kekal berpanjangan hingga ke akhir hayat. Semoga terus sabar mengharungi badai rumahtangga. Mudah-mudahan keluarga kita akan terus bahagia di dunia dan di akhirat serta sentiasa diredhai oleh Allah swt. InsyaAllah.. Amin.. 

Love U so much Mom and Dad!

SZ : My Parents is My Idols..

23 360 juta komen:

mama HidayahAmin said...

Salam, Alhamdulillah semoga jodoh ayahanda & Bonda Solihin berkekalan hingga ke syurga... Amin.

bertuahnya kamu dikurniakan Allah keluarga yang bahagia...

mmm solihin anak yang sulung ya...? mesti jadi contoh yang baik untuk adik-adik ya... jangan nakal-nakal...

Albert said...

Happy anniversary. Be glad because without them, you won't even exist now :)

yott said...

nice picture..
doakan kebahagian selalu milik anda sekeluarga

Balqees Amanda said...

owh,,solehnya solihin..=)

misza said...

semoga terus dalam kebahagiaan dan keberkatan...

Kalamhati said...

Alhamdulillah..semoga mereka berdua kekal bahagia smpi ke akhirat..amin

sarah-najwan said...

selamat ulang tahun jugak..semoga kekal ke akhir hayat..

Cik Bulat said...

Tahniah Pa&Ma+Cik sebab berjaya mendidik anak Pa&Ma+Cik yg bernama solihin ni. hoho

Cik Su said...

adoi..dah 24 tahun ke..cik su pun muda lagi...semoga berbahagia la hingga ke anak cucu

Almy said...

Wahhh..beshnya..nak juga la kawen n kekal sampai Syurga Ilahi..Selamat ulang tahun solihin's parent :)

yusz78 said...

sweet ;p

Solihin Zubir said...

insyaAllah... amin...

blog-tips-kurus said...

so sweet! May ALLAH bless..
(your SB x boleh guna la encik..)

ctpayong said...

happy aniversary en... dan pn...

salam untuk mereka ye.

Bintun Sazali said...

Wahh..sweet!!..:)

hope they will happily ever after!..^^

p/s: blogging,blogging juga. badan tetap perlukan rehat..peace!..:)

WAHIDA ALIAS said...

hppy anniversary jugakk...semoge bhgia ke akhir hyt

Yaya Zamimi said...

wah! selamat.. parents sy pn da smpai 24 tahun da.. x lme da nk 25... :)

Nyssa Nuar said...

Semoga berbahagia sehingga ke akhir hayat...amin...

Qaseh dalia adelia said...

selamat ulang tahun mom n dad gak hehe....<3 semoga kekal bhgia hingga ke syurga Allah s.w.t

Tomato Gurl's Life said...

wah alhamdulillah dah 24 tahun usia perkahwinan..semoga sentiasa ceria dan bahagia..anak dia bila plk nak kahwin??hehe

fatian athiea said...

wahhh..
epy anvrsary u dorg..
so rmntik..
mge kekal k akhr hyt:)

aneesa ♥ said...

happy anniversary to them (^-~)

atehqshe said...

salam solihin..

happy anniversary! semoga dipanjangkan umur,kekal bahgia hingga kealam syurga yer!

semoga solihin jg bertemu jodoh dgn wanita yg soleha..(amin3x)jadikan ibu&ayah anda contoh yg terbaik!
terima kaseh.