Pages

Wednesday, October 20, 2010

Sotong Ramal Kedah Tewaskan Kelantan

Paul the Octopus kini kembali! Paul meramalkan Kedah akan menang menentang Kelantan pada malam nanti! Adakah ramalan Paul sekali lagi  akan menjadi kenyataan? Adakah Paul sekali lagi akan membuka mata dunia setelah beliau membuktikan kehebatannya meramal tepat semua keputusan perlawanan Piala Dunia yang lepas? Sama-sama kita saksikan keputusannya. hahaha.. 


Pada malam ini di Stadium Darulaman, akan berlangsung perlawanan separuh akhir pertama Piala Malaysia di antara pasukan negeriku, Kedah menentang Kelantan. Kedua-dua pasukan beraksi baik ketika membenam lawan masing-masing ketika suku akhir Sabtu lepas. Kedah membenam Terengganu 3-0 sekaligus layak dengan agregat 5-2. Manakala Kelantan juga menang 3-0 membenam Selangor. Tahniah aku ucapkan kepada Kelantan kerana berjaya menyingkirkan Selangor. Boring kan asyik Selangor ja yang nak menang. Tau la anak emas FAM! Ehh.. Penyokong Red Giant jangan marah. Gurau je.. hehe..

Apa-apapun, diharapkan keganasan tidak akan berlaku di Alor Star, mahupun di Kota Bahru nanti. Bersainglah secara sihat. Para penyokong plak cubalah bersikap matang dan profesional. Jangan tiru budaya hooligans seperti di luar negara. Kalah menang adat pertandingan. Aku pun bengang kalau pasukan feveret aku kalah. Tapi tak payah la nak gaduh-gaduh. Kalau gaduh pun, bukannya dapat ubah keputusan tu. Dapat sakit ja. Yang mati pun ada.


Semoga skuad Hijau Kuning mampu melangkah ke final pada tahun ini untuk bertemu samada pasukan Negeri Sembilan ataupun Johor FC sekaligus dinobatkan sebagai JUARA! InsyaAllah..

Pulun KEDAH Pulun!

SZ : Jangan percaya dengan sotong tu! Syirik! Gambar di atas sekadar suka-suka. Pikiaq pakai akai! :D

16 360 juta komen:

Miss Annaz said...

yg menang ttp menang..
yg kalah cuba lain kali..
nk bergaduh, bertumbuk wat sakit bdn jer...

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

kalau dah terlalu fanatik

stadium pon dia bakar..

tu belum lagi sampai ada yang nak bunuh orang

bodoh betul orang yang tak leh nak terima kenyataan ni..

deno said...

pulun2...

kalah menang adat bertanding..

(^_^)

yott said...

haha..mau nangis pnykng2 kelantan tgk gambar tu..
btw sy pun harap sgt2 Kedah menang walaupun sy bkn orang Kedah..

Izamir Ridzwan said...

go kedahhhhh

shark said...

misti berpihak pada tuan rumah..
mlm ni predict 2-0

Tomato Gurl's Life said...

harap2 perlawanan berjalan lancar tanpa sebarang keganasan...good luck team kedah n kelantan..

diana said...

akak pun harap kedah menang..
kalau kalah mood suami tak ok la..
PULUN KEDAH PULUN!!

nuriz said...

solihin, mlm ni hang pi tgk ka hehehe

harap harap tak jadi tragedi apa2 le noooo...jgn gomo2 udah ler hehehe

pena said...

yup.. bersainglah secara sihat..

xyah percaya ramalan sotong segala bagai 2.. amik sotong 2 msak smbal, lagi best.. ngee~~

Mai.Qadeeja said...

aiyok,abeslah kedah nt kalo kelantan kalah, mengamuk sakanla depa ahahaa

p/s : kelantan mmg lagu 2 pelik cket perangai,jgn marah noh sape yg skong kelantan tuh keh3 ;D

Lynda.CG said...

good luck Kedah!

Wan Gerrard said...

Gerrard sokong kedah gak bro..^_^v

OweizMeZ said...

haaaaaaipp.. mau mummy goreng solihin dgn sotong2 tu buat masak kicap

sue/allya/zalya said...

kedah menang punyer lah.. sokong kedah..

suzie rahman said...

gomo klate gomo,,
hrp2 xder kjadian x diingini