Pages

Sunday, October 17, 2010

Kek Untuk Pasangan Bercerai

Korang semua mesti selalu tengok kan wedding yang grand yang ada kek tingkat-tingkat mengalahkan KLCC tu? Nampak sedap giler kan. Bukan saja kek, pulut kuning pun ada yang wat tingkat-tingkat. Pastu pasangan pengantin akan pegang pisau sama-sama dan potong kek tu. Lepas potong, suap-menyuap ke mulut pasangan antara satu sama lain. Romantik kan. Tapi korang pernah tengok kek untuk pasangan bercerai? Apa? Ingat takde ke kek untuk orang bercerai? Ingat orang kahwin je ada kek? haha.. Jom layan gambar-gambar kek untuk pasangan bercerai kat bawah nie.. Zasss..







Sedap tak? Rasa berselera tak tengok kek-kek kat atas? ahaha.. Tapi kan, kalau korang perasan, kek-kek kat atas semuanya lelaki yang menjadi mangsa wanita. Kek yang terakhir je pompuan jadi mangsa. Kenapa eh? Adakah ini menunjukkan punca penceraian bermula daripada pompuan? hehe.. Gurau je.. Jangan marah ok.. Sebenarnya punca penceraian datang daripada kedua-dua belah pihak.. Bagi pasangan yang dah berkahwin, sama-samalah pelihara mahligai yang dibina bersama isteri atau suami hingga ke akhir hayat.. Insya Allah..

SZ : Mendirikan rumahtangga ibarat mendirikan masjid.. So, peliharalah masjid itu daripada roboh.

30 360 juta komen:

Cik Bulat said...

sokong sangat2. hee. ada k org smbut pnceraian??

chentamiera said...

aiyoo...xberselera la kalau dapat kek ni..ada yg cam darah plak...huhu

Mr Noble said...

erk? nightmare tu. mintak2 dijauhkan

.s.o.f.i.a. said...

so cute!!!! =)

Madam Sooyaree said...

sape yang nak makan kek? anak2 ke? :D

btw, kita tumpang link kan blog ok :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

lapaq kek plak malam2 ni...

heee

najib said...

kat maner nak beli hahaha,nak hadiah kat org,sengaja jer bergurau hahaha

sfatimahzj said...

menarik gambar2nya...
tapi ganas la perempuan2 kt kek tu...kikiki

Mama Kembar said...

mak aihhh first time mama tgk kek design cam nih..ada jugak rupanya ye

SitiMashitahSaidin said...

hahahhahah... macam tuh pon ada??
"happy devoice"

Yaya Zamimi said...

hahahhaa.. sape ntah yg smbut pnceraian..ada ke ek?

Dark Half said...

x kisah la kek apa pun, aku blasah jek..warna merah tu tentu berperisa strawberi...nyummm

Rowena Chasez said...

wahhhh cool...
xde laa rasa sedih sgt bila tym bercerai...
heheee~

My Little Diary said...

hahahaha.... cute jer... takut!!!

http://cikidis.blogspot.com/2010/10/cinta-si-pencuci-kereta.html

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

so nak cerai kena panggil tetamu gak ke..siap potong2 kek?hahaha..ok gak kan..kawen ada kek..ada tetamu..umumdah kawen..so dah cerai kena umum kan kat teman2 kan?

ctpayong said...

oh..sadis la pulak..biar kekal sampai syurga!!!

sarah-najwan said...

kalu dah bercerai berai tu..mana sempat nk order kek...nati ada kang main baling2 kek pulok..hehe

jadi..rukun damailah dlm r/tangga masing2..

Tomato Gurl's Life said...

comel kek tapi kek cerai paling last zalim tue!!

Almy said...

Hihi..macam2 la..

Cik Su said...

apakah punca penceraiaan ek....kenapa banyak sangat orang bercerai skrg...

diana said...

kek last tu tak
boleh terima la..sadis weh!!

nuriz said...

nak becerai pun ada kek ke..heheh sapa la nak sambut tu

mizzura said...

gila otai..kek-kek nih..haha...

♥ manje ♥ said...

tak selera nak makan huhu
tapi kek itu sgt kreatif...
mana ada org pernah buat
lain ar kalo nak meraikan 'kembali solo' (^__^) ~

nur said...

haha.. manarik.agak2 pahit tak rasa kek ni
ALL IN ONE

carr said...

menarik giler bro!

Eryati said...

gambar kek yg menyelerakan..

Prinzcy Syida said...

sgt hebat kek2 tu. rasa dia mcm mana? masam?

sissyira said...

salam

sapa yang tergamak nak makan tu....

agak-agaknya ada tak yang beli?...huhu..

Anonymous said...

Appreaciate for the work you have put into this post, it helps clear up some questions I had.