Pages

Sunday, August 22, 2010

Hinaan Melampau Minah Materialistik Terhadap Tunangnya Si Penjual Burger

Pagi tadi aku buka FB, ada sum1 share link video dgn aku mengenai rakaman perbualan telefon antara Brader Love, DJ Radio X FM dgn pemanggil bernama Samad serta tunang beliau yang sgt materialistik bernama Cheryl.. Di sini aku ada sertakan video mengenai perbualan tersebut utk korang dengar. Minah tu sgt kurang ajar. Tergamak dia hina tunang beliau sampai camtu skali. Dia hina Samad umpama dia menghina semua brader2 yg jual burger kt Malaysia nie.. umpama dia hina Ramly Burger.. umpama dia hina makcik yg buat begedil.. huhu.. Kenapa? Dah nk pupus ke pemakan burger kt Malaysia nie? adeyhh.. kalo ye pon xnak, ckp biar chantek.. jgn kurang hajar sgt.. jgn suka-suki je nk hina orang. bukannya dia wat keja haram.. dia cari rezeki yang halal.. kononnya nk suami yang ada masa depan.. Bangga sgt la dgn kekayaan pakwe baru dia tu.. ke'materialistik'kan pompuan tu benar2 terserlah. Huh! cakap byk pon x guna.. wat sakit ati ja.. korang dgr la sindri video kt bawah nie mengenai rakaman telefon perbualan mereka di radio X FM.. nilai la sendiri.. Kalo korang setuju dgn pompuan tersebut, maka korang pon ngeng!

*Apa komen anda mengenai pompuan camtu? Terutamanya sesiapa yg jual or penah jual burger, apa komen anda? aku sumpah x buat bini kalo gitula perangai pompuan tu.. kata-kata dan hinaannya tersangatlah kurang hajar! Bagi aku, martabat perempuan tu tersangatlah rendah. Hanya boleh dibeli dgn duit, macam 'ayam'! Aku doakan minah tu jatuh miskin n papa kedana suatu hari nanti supaya beliau sedar kebiadapan dan keangkuhan beliau... (Maaf, andai ter'over'...)

15 360 juta komen:

Anonymous said...

KOMEN..

Solihin Zubir said...

hahahaha.. ape daa..

ish3 said...

bdoh btol la pompan ni.....
xmenhargai brader yg jual berger ni...

✿ Mai.Qadeeja ✿ said...

eeeeiii,budus punyer minah ! xreti nk bersyukur lnsg grrr!!

Solihin Zubir said...

ntah.. kang kalo penjual burger pupus, kempunan mkn burger la kita..
mampos nk beli kt McD je.. haha..

Anonymous said...

xpe bro, g bukak franchise bnyk2 smpi bjaya, bia tbelalak biji mata ex u tuh kayyyy

pizet said...

ada sense la pompuan tu cakap dia nak masa depan terjamin mungkin dia jenis high taste kot maka cari orang yang lebih kaya cuma kesian mamat jual burger tu boleh sangkut kat pompuan tu...ada hikmah disebalik kejadian
"pompuan yang baik untuk lelaki yang baik dan begitulah sebaliknya"

Anonymous said...

nk citer pengalaman, aku pernah kena cam ni.. awek aku blah sbb aku pakai moto.. kate xda masa depan, yela degree pon xda kan..dia ada degree. awek aku dok satu taman..mmg kenal dari kecik. mak dia mmg materielistik sket.. dia pon sama gak la lebeh kurang.. lepas putus aku nekad kerja sungguh2.. aku join satu mlm ni dalam setahun aku beli bmw. lepas putus awek aku kapel ngn mamat mana ntah pakai viva. muka punya la bangga tgk aku pakai ex5 jek.. skrg amik ubat ko.. nk senyum2 balik kat aku konon.. tuhan maha adil..

Solihin Zubir said...

hahahaha.. padan muka ex gf hang tu kan.. aku benci btoi pompuan materialistik.. baru dia taw langit tinggi ka rendah bila tuhan nak tunjuk...

azlailyanilamohdali said...

huh!! skt jntg ku dgr~~

misschievous said...

kalau dah tau x de masa dpan tak payahlah nak bertnag dulu...haish.manusia...

Riduan said...

All the best Samad... What de la you girl, nak hina2 orang... Semoga jodoh anda nanti kaya penipu... Dan semoga akan jadi papa kedana... Hmmm... Mata duitan seh... Ramai lagi perempuan yang layak dipanggil isteri... Compared dengan mulut cabul macam tu... Hak hak hak... Seriau aku bila fikir bab nak cari jodoh...

Anonymous said...

org jual bege pn ade yg kaya r..pe daaa...wat malu kaum prmpuan je..cnfirm dh prnh wt mnde2 smpai seng sgt nk g at jantan len..

Anonymous said...

em,,btl ka ni video btl2 sah terjadi?? mn tw drg bt2 jer..xkn la radio nk ckp g2.. x manis lah org rmai dgr,,mcm buat2 jer nie..

Anonymous said...

@Anonymous

kalau awek tu tak cakap camtu, agaknye sampai sekarang ko pakai moto kan...