Pages

Thursday, July 8, 2010

Sepanyol tumpaskan Jerman untuk ke final


LOSERS! tu ja yg aku mampu ucap kt Jerman! hahaha... Puas hati aku SPAIN menang.. Mana fans Jerman yg over konfiden sgt tu? Mana fans lalang yang desperate sgt nak tengok Spain kalah? Meh sini aku nk tulis L.O.S.E.R kt dahi korang! hehe..Spain main mmg cun abis! Jerman x bley watpa! Asal serang je kantoi.. Defend Spain mmg mantap! Diorang ingat diorang bley ayamkan Spain mcm England n Argentina? Mimpilah! hahaha... Tak sangka 'prediction' Paul si sotong kurita tu lagi sekali tepat! haha.. Gol tunggal Puyol minit ke-73 dah cukup untuk memastikan kemaraan Spain ke final buat kali pertama dalam sejarah Piala Dunia. Impian aku nk tengok dua pasukan yang x pernah jadi juara jumpa kt final kali ni akhirnya tercapai jugak! Spain vs Holland.. haha.. Terbaek ah! Rasa semangat giler!
Congrats! ViVA eSPANA!

Tandukan Puyol yang memastikan kemenangan mutlak Sepanyol

Sepanyol akhirnya berjaya menempa sejarah layak ke final buat kali pertama

0 360 juta komen: