Pages

Sunday, July 4, 2010

Jerman Belasah Argentina, Sepanyol Mara..

Wahhh.. tajuk mcm berita lam surat khabaq tuuu.. x bley blah.. haha.. Keganasan skuad muda Jerman semakin menjadi2.. Aritu England kena belasah 4-1, nie Argentina plak kena bantai.. 4-0! Gila! Aku memang salute la kt Jerman. Power btoi depa nie.. Messi pon x buleyh watpa.. Nampaknya taktikal mengalahkan skill. Tahniah Jerman! Aku mmg terhibur tengok depa main.. Lega jugak coz Argentina kalah. x payah la kita suma tengok MARADONAT lari bogel.. ataupun Maradonat mmg saja bagi kalah coz takot kena lari bogel? hahaha..

 

Spain plak apa cita? Aku tengok game Spain vs Paraguay semalam cuak gak.. kurang menjadi ar.. tp semakin menjadi-jadi.. haha.. mmg kemenangan Spain semalam sgt dramatik. Mula2 Paraguay dpt penalti.. kalo gol penalti tu kompom depa main bertahan.. abis la Spain.. pada masa tu jugak mesej drp geng Anti Spain mula masuk dlm enset aku.. haha.. aku rilek dlu.. tengok2 player Paraguay sepak x masuk.. Casilass save lekat.. haha.. mmg best gila.. pas2 x sampai seminit Spain plak dpt penalti.. Xabi Alonso sepak masuk, mmg seronok x kira la kan.. Tp Ref kata batai plak.. Ref suruh sepak skali lg.. Sepak skali lagi, x masuk la jawabnya.. Bengang x kira la.. huhu.. Pastu lg 7minit nk abis, Villa score! Gol mmg comey! kena tiang kiri kanan, pas2 gol.. pastu menang la jawabnya.. haha.. terbaek ah!


*Spain vs Germany semi final nnt! Hope Spain x terima nasib sama cam England n Argentina.. huhu.. ViVA eSPANA! =)

0 360 juta komen: