Pages

Saturday, July 3, 2010

Good Bye BRAZIL!


Semalam Brazil kalah ngan Belanda 1-2.. Macam biasa la.. aku dgn tanpa segan silunya melancarkan provokasi kt FB terhadap penyokong2 Brazil yg blagak nk mampoih tu.. Depa dok bajet depa kuat sgt.. depa dok ingat depa juara 5 kali depa bley juara tiap-tiap taon ka.. tima kseh la kt Felipe Melo coz boh gol sindri pas2 kna kad merah! pasni aku belanja hang MILO ais nowh.. hahaha.. x dinafikan aku pernah minat brazil.. tp borink asik brazil ja menang! so, sebab tu taon nie aku sokong SPAIN.. depa kuat tp xpnah menang World Cup.. so, cian la kt depa.. huhu..

Yang aku bertambah syok tu, fans England yg berpaling arah ke Brazil. Mmg terok la kena bahan. Mungkin badi penyokong England kowt punca kekalahan Brazil.. hahaha.. mmg aku puas aty la! cayalah Holland! macam2 alasan depa bagi.. ada yg ckp jersi Biru xdak ong lah.. ada yg ckp "alaa.. bagi can team len menang plak, brazil dh byk kali sgt dh". AHH!! Losers mmg bagi mcm2 alasan! hahaha.. BOOOooo~~~



*musuh aku semakin bertambah.. makin ramai yg mengharapkan kekalahan SPAIN pasni utk balas dendam kt aku.. hahaha.. Ada aku KESAH? ;-p

2 360 juta komen:

Anonymous said...

spain msti menang pnyaaaa

Solihin Zubir said...

yeaahhhhh!!! dats rite! haha..